jeg og meg Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Hei. Jeg er stadig vekk plaget med urinveisinfeksjon..dette startet for 12 år siden da jeg fikk barnet mitt. Etter det har jeg hatt det gående,har hatt "pauser" selvsagt.. men det vender alltid tilbake.I løpet av de to siste årene har jeg hatt dette minst 6 ganger,to av gangene ble jeg innlagt på sykehuset med nyrebekkenbetennelse.Kom ut fra sykehuset for 3 uker siden,fikk med resept på selexid,gikk på denne i en uke,og en uke etter det gikk jeg til legen med ny prøve.Da viser det seg at det fremdeles ikke er vekk..så nå går jeg på en 14 dagers kur til med selexid.Jeg mener jeg gjør alt jeg kan for å ikke få dette.. kler meg varmt,setter meg ikke ned på kalde plasser,drikker masse apelsinjuice,spiser masse joughert..tranebærkapsler har jeg også.. og passer godt på å ikke tørke meg feil vei. Det ble tatt undersøkelser av meg på sykehuset.. de tok røntgen og ultralyd.Fant ikke noe uvanlig,masse kalkdannelser i nyrene pga alle urinveisinfeksjonene selvsagt. Hva gjør jeg feil?Eller hva er det jeg IKKE gjør? Noen som vet? Er så utrolig lei dette.. ligge med smerter i ryggen og feber.. HJELP!!!!!!! 0 Siter
Gjest Lillemarsipangris Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Blåbær styrker urinveiene, så det ikke setter seg infeksjoner så lett. Prøv dette. Ettersom du til stadighet er plaget, ville jeg spist blåbær (evt saft, kapsler, syltetøy, hvis du ikke har friske blåbær) daglig. God bedring! 0 Siter
jeg og meg Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Skrevet 26. oktober 2006 Blåbær styrker urinveiene, så det ikke setter seg infeksjoner så lett. Prøv dette. Ettersom du til stadighet er plaget, ville jeg spist blåbær (evt saft, kapsler, syltetøy, hvis du ikke har friske blåbær) daglig. God bedring! ok,det skal jeg prøve.. takk for det:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.