Gjest usiamesisk doler Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Hvem skulle det da vært?. Hvem tror du at du hadde klart å dele kropp og interesser med?. 0 Siter
Gjest Lillemarsipangris Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Hvorfor anonymt nick, og hvorfor forteller du ikke selv også først, så hadde det vært større sjanse for at du får svar. ) 0 Siter
Gjest usiamesisk doler Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Hvorfor anonymt nick, og hvorfor forteller du ikke selv også først, så hadde det vært større sjanse for at du får svar. ) Jeg skriver under med anonymt nick fordi jeg innbiller meg at jeg måtte være det siste mennesket på jorden noen ville hatt som siamesisk tvilling. Og siden dolerne tydeligvis synes så godt om hverandre hadde det vært interessant å høre hvem dere ville valgt som siamesisk tvilling 0 Siter
Gjest Moderator Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=3359162 0 Siter
Gjest svarer ikke Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Jeg skriver under med anonymt nick fordi jeg innbiller meg at jeg måtte være det siste mennesket på jorden noen ville hatt som siamesisk tvilling. Og siden dolerne tydeligvis synes så godt om hverandre hadde det vært interessant å høre hvem dere ville valgt som siamesisk tvilling Tullete tråd. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.