Gjest pekka Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Hvem skulle du gladelig gitt en blomst? Hørte noen ville kjøpe blomst til saksbehandleren i en bank fordi det gikk greit med lån Jeg er altfor dårlig til å gi noen blomster. Fikk selv en av min søster i dag, kjempekoselig! Fikk den med ordene - fordi du er du. *Smeltet rørt* 0 Siter
Moraki Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Jeg skulle gjerne gitt en blomst til Orlando Bloom hvor det sto "Ja, Orlando, jeg vil gjerne gifte meg med deg." ..enten det, eller Albert Åberg. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Jeg skulle gjerne gitt en blomst til Orlando Bloom hvor det sto "Ja, Orlando, jeg vil gjerne gifte meg med deg." ..enten det, eller Albert Åberg. Hehe, ja sånn kan det også gjøres De ville nok svart ja begge to 0 Siter
birdie Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 En av saksbehandlerne på aetat, som "så" meg under en konsultasjon jeg hadde gruet meg til. En annen i arbeidssøkingsprosessen, som ga meg det sparket bak jeg behøvde for å tørre å spørre etter en bestemt jobb - som jeg fikk..! Mammaen min skulle fått blomster hver uke for all hjelp og støtte opp gjennom årene. 0 Siter
EllaJo Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Det hadde blitt til min kjære som holder ut med meg og mitt særdeles dårlige graviditetshumør 0 Siter
NeaNoor Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Foreldrene mine og samboeren min. Til mamma og pappa fordi de er verdens beste, og til samboeren min av samme grunn + for at han holder ut med meg. 0 Siter
cathlin Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Til alle vennene mine, til alle busssjåførene i Oslo, og de som holder ut med meg på andre plan. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Til alle vennene mine, til alle busssjåførene i Oslo, og de som holder ut med meg på andre plan. Buss sjåførene? Er de spesielt snille med deg? 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 En av saksbehandlerne på aetat, som "så" meg under en konsultasjon jeg hadde gruet meg til. En annen i arbeidssøkingsprosessen, som ga meg det sparket bak jeg behøvde for å tørre å spørre etter en bestemt jobb - som jeg fikk..! Mammaen min skulle fått blomster hver uke for all hjelp og støtte opp gjennom årene. Det er godt å ha slike folk rundt seg ja. Send dem et pent kort da vel? Koselig det. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Det hadde blitt til min kjære som holder ut med meg og mitt særdeles dårlige graviditetshumør Ja det er ikke bare bare å være gravid. Er det fødsel nå snart eller? 0 Siter
cathlin Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Buss sjåførene? Er de spesielt snille med deg? Jeg syns bare de gjør en så bra jobb:-) De beholder roen i den verste rushtidstrafikken og folk som løper etter bussen og banker på rutene osv. 0 Siter
EllaJo Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Ja det er ikke bare bare å være gravid. Er det fødsel nå snart eller? Ikke før til våren..... 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Jeg syns bare de gjør en så bra jobb:-) De beholder roen i den verste rushtidstrafikken og folk som løper etter bussen og banker på rutene osv. Ja det er sant, de har god tålmodighet! 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Ikke før til våren..... ok, humøret og alt går vel litt i bølger. Håper det for deg da 0 Siter
birdie Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Det er godt å ha slike folk rundt seg ja. Send dem et pent kort da vel? Koselig det. Jeg sa det til hun på aetat da jeg traff henne en gang senere, at jeg var veldig takknemlig for måten jeg ble tatt mot på - hun ble brydd og glad. Hun andre har også fått en takk, om enn skriftlig. Det er vel helst mamma som ikke har fått noen konkret takk - annet enn at jeg er en snill datter. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Jeg sa det til hun på aetat da jeg traff henne en gang senere, at jeg var veldig takknemlig for måten jeg ble tatt mot på - hun ble brydd og glad. Hun andre har også fått en takk, om enn skriftlig. Det er vel helst mamma som ikke har fått noen konkret takk - annet enn at jeg er en snill datter. Jeg kan tenke de ble glade ja. Jeg skal bli mere oppmerksom mot de som gjør meg vel. Takk for inspirasjonen! 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Foreldrene mine og samboeren min. Til mamma og pappa fordi de er verdens beste, og til samboeren min av samme grunn + for at han holder ut med meg. De er gode å ha ja 0 Siter
Glimtipper Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 For en koselig tråd Til mammaen min, fordi hun ordner opp for meg når det gjelder det meste. Til eksen min, fordi han har hjulpet meg med penger og handling etter at vi slo opp. I tillegg har han tatt bruddet med særdeles godt humør, til det beste for alle parter. Til min tidligere sjef, for hun lærte meg så utrolig mye. Både om meg selv og jobben jeg skulle gjøre. Til bestevenninna mi, fordi hun er den hun er. Til brødrene mine, fordi de er verdens beste. Til pappaen min, fordi han alltid hjelper meg med praktiske ting og kjører hvor det skal være. 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Nå går jeg litt i mot webmaster, men ikke min feil at det fins så mange fantastiske mennsker her på dol Jeg ville idag ha gitt til SDD og Glimtipper. Fordi de har vært der når jeg har trengt noen å prate med. Og til eksen min. Han har hjulpet meg masse i det siste 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 For en koselig tråd Til mammaen min, fordi hun ordner opp for meg når det gjelder det meste. Til eksen min, fordi han har hjulpet meg med penger og handling etter at vi slo opp. I tillegg har han tatt bruddet med særdeles godt humør, til det beste for alle parter. Til min tidligere sjef, for hun lærte meg så utrolig mye. Både om meg selv og jobben jeg skulle gjøre. Til bestevenninna mi, fordi hun er den hun er. Til brødrene mine, fordi de er verdens beste. Til pappaen min, fordi han alltid hjelper meg med praktiske ting og kjører hvor det skal være. For en flott eks! Ikke ofte man hører det den veien Ja vi må sette pris på den hjelpen vi får. Det er også godt å kunne gi hjelp. Enkelte kan man nesten ikke få takket nok. Hærlig! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.