Gå til innhold

Når dere ikke svarer..

Gjest ickname is reserved by another user

Anbefalte innlegg

Hvordan skal man tolke det når webmaster ikke svarer på email?

Er det ingenting dere kunne gjøre med det?

*skulle gjerne ha slettet de 2 bruker id'ene ettersom jeg ikke kan logge inn med dem...

Alt bare "stopper" opp når jeg prøver og logge inn med dem og ingenting skjer...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/251535-n%C3%A5r-dere-ikke-svarer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du ikke får svar på mail, vil det som regel være forsøket verdt å sende oss en ny mail.

Vi får enorme mengder spam- og virusmail, og enkelte ganger kan nok seriøs mail bli slettet eller stoppet i spamfilter.

Beklager manglende svar!

*over her er meg igjen ja..

Ser ut som at jeg klarte og logge meg inn med denne kontoen nå, dere som fikset det kanskje.

Men, det er fortsatt mye rart.. Når jeg spør siden om og sende meg passordet mitt så kommer det ingenting fremm til meg, selv om den sier at passordet er blitt sendt..

Det er @yahoo.com emailer, lager det problemer?

Uansett, skal jeg sende eposten min igjen da, også kan dere kanskje slette alle 3!!! bruker identene mine så jeg kan registrere meg helt på nytt, hadde det vært mulig?

Vil gjerne ha 2 kontoer, med @yahoo.com adresser...

Gjest Moderator

Ser ut som at jeg klarte og logge meg inn med denne kontoen nå, dere som fikset det kanskje.

Men, det er fortsatt mye rart.. Når jeg spør siden om og sende meg passordet mitt så kommer det ingenting fremm til meg, selv om den sier at passordet er blitt sendt..

Uansett, skal jeg sende eposten min igjen da, også kan dere kanskje slette alle 3!!! bruker identene mine så jeg kan registrere meg helt på nytt, hadde det vært mulig?

Vi får passord-mail sendt til yahoo.com i retur.

bruk hotmail - det er helt ukomplisert :-)

• 3 uker senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...