Gjest Tom for ideer Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Noen som har gode tips til inspirasjon (til flere enn meg, sikkert). 0 Siter
cathlin Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Strikke, lage julekalender, rydde, se på tv-serier, høre på musikk, analysere hvordan livet har vært til nå, trekke for gardinene, legge seg under dyna og vente på våren. 0 Siter
GoodTimes Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Hvis du mener hva man skal ta seg til med barn, så har jeg hatt nytte av Espen Farstads ute-bøker. Både sommer, høst og vinter. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Tømme kjøkkenskaper og skuffer for sånne ting som en har tatt vare på og aldri brukt :-) Nettopp gjort det selv, og nå har jeg god plass til å skaffe meg mer som kan være kjekt å ha. 0 Siter
nanchang Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Baking, vaffelsteiking, det liker mine. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.