meg__123! Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Er det noen her som har fått mail på engelsk om, at hvis du ikke sender mailen du har fått videre til alle på msn lista di, så må du betale for msn kontoen din den 1 november? Litt irriterende når jeg ikke vet om det er kødd eller ikke... 0 Siter
Gimmick Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Det hørtes skikkelig merkelig ut.. jeg har ikke fått noen iallefall:) 0 Siter
4barns mor-77 Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Det hørtes skikkelig merkelig ut.. jeg har ikke fått noen iallefall:) Jepp. Jeg fikk en sånn mail, men min msn konto ville bli slettet 1 november den... Stod ikke noe om noe betaling i min... 0 Siter
meg__123! Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Skrevet 26. oktober 2006 Jepp. Jeg fikk en sånn mail, men min msn konto ville bli slettet 1 november den... Stod ikke noe om noe betaling i min... jeg har fått to forskjellige. i den ene sto det at den ville bli sletta om jeg ikke sendte den videre til alle, og i den andre at jeg måtte betale fra 1.november.. Sikkert bare tull da.. 0 Siter
4barns mor-77 Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 jeg har fått to forskjellige. i den ene sto det at den ville bli sletta om jeg ikke sendte den videre til alle, og i den andre at jeg måtte betale fra 1.november.. Sikkert bare tull da.. Høyst sannsynlig bare tull ja. Var visstnok fordi det var så mange som lagde seg mange forskjellige kontoer og tok opp plassen? Ja ja... Jeg slettet bare min. Fikk forøvrig mail fra samme dama dagen etter på en annen mail-adresse. Den bare slettet jeg. Vi har slitt så mye med virus nå, så nå tar jeg ingen sjanser! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.