Gjest Kerching Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Denne er gammel, men youtube bringer fram godsakene. Jeg har vanskelig for å se noen norske kjendiser tåle sånn behandlig. (Posh virker jo faktisk nesten normal.) http://www.youtube.com/watch?v=KDko2MFvY-s&search=borat%20cbc%20sacha%20baron%20cohen%20ali 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Når du lar deg intervjue av Ali G vet du hva du får. Det visste også Beckham og dama. Det var artigere den gang Ali G var ukjent og kjente politikere i England møtte opp til det de trodde var seriøs debatt, og fikk spørsmål så hinsides all sunn fornuft at stakkarene hadde mest lyst til å gjemme seg under en eller annen sofa. Det var bra humor. 0 Siter
GoodTimes Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Å, de var søte. For en gangs skyld. For MIN del syns jeg jo at han alltid er søt (liker beskjedne, sjenerte menn) men hun er så fæl. Men er var hun jo bare fnisete og søt. Upraktisk lærkjole, da. Hver gang hun knakk sammen av latter, forsvant hun liksom ned bak kjolen. :0 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.