Gjest Hemmmelig Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Hvordan bør man være/ikke være? På forhånd takk. 0 Siter
Gjest Signatur..? Nææh... Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Slutte å bekymre seg for _om_ man er godt likt eller ikke er en god begynnelse! 0 Siter
Gjest litt lei av deg innimellom Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Hvis du mener her inne så tror jeg det er at du slutter å mase om alt mulig. 0 Siter
Gjest Hemmmelig Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Man bør være seg selv. Takk. Men når nesten ingen liker meg som jeg er? 0 Siter
Gjest På tide kanskje? Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Takk. Men når nesten ingen liker meg som jeg er? Du er sikkert et godt og snilt menneske. Men det er tydelig at du sliter med veldig mye. Og i lengden blir det slitsomt for alle rundt deg. Hvis du hadde oppsøkt hjelp og gjort noe med det, så hadde nok de sidene som folk tiltrekkes av, kommet mer frem. Jeg anbefaler at du gjør noe med det. 0 Siter
Gjest pittpottnøtt Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Hvis du mener her inne så tror jeg det er at du slutter å mase om alt mulig. Hvem er denne "hemmmelig" som i bunn og grunn har det litt trist og søker oppmerksomhet? Er det kanskje en som trenger litt hjelp? 0 Siter
KaVa Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Man bør være seg selv. Man merker fort når noen "spiller" for å bli godt likt - og det funker dårlig. 0 Siter
mrxx Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Tja, si det. Være seg selv er jo et godt råd. Men det hjelper å være åpen, blid, koselig, lite sær, hjelpsom, osv også. Det hjelper også å ha antennene litt ute og forsøke å "se" hva andre reagerer på. Litt sunn fornuft hjelper mye. Men ikke vær for opptatt av å være godt likt, det også kan være negativt. Det blir for krampaktig og andre vil trekke seg unna. Overstrømmende imøtekommende og blid f.eks kan virke motsatt av hva hensikten er. 0 Siter
Mette Marits Vonde Behn Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Vær deg sjøl var også min første tanke før jeg leste de andre sine innspill. Tenkte også over hvorfor jeg ikke liker de som jeg ikke liker. (godt norsk!) Og fort og gææærnt kan jeg vel si at de som er belærende og ikke hører etter hva en sier og avbryter heller ikke kommer godt ut av det hos meg, så derfor vil jeg tilføye YDMYKHET og det å være en god LYTTER. Og til sist- et SMIL har aldri blitt oppfattet som noe annet enn det det faktisk er vel? 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Tja, du bør vise interesse for andre, flink til å lytte, sette dine egen behov i bakre rekke av og til, være imøtekommende, blid og hyggelig, høflig. 0 Siter
Gjest Hemmmelig Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Vær deg sjøl var også min første tanke før jeg leste de andre sine innspill. Tenkte også over hvorfor jeg ikke liker de som jeg ikke liker. (godt norsk!) Og fort og gææærnt kan jeg vel si at de som er belærende og ikke hører etter hva en sier og avbryter heller ikke kommer godt ut av det hos meg, så derfor vil jeg tilføye YDMYKHET og det å være en god LYTTER. Og til sist- et SMIL har aldri blitt oppfattet som noe annet enn det det faktisk er vel? Takk for gode svar. Å bli glad i seg selv er kanskje det man først og fremst bør gjøre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.