Gjest bokklubbtilbud Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Det er vel veldig lite? 0 Siter
soleil Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Hvis sangene er på ca 4 mb hver så får du plass til over 60 sanger. Så det er da greit nok. Men du får kjøpt rimelige mp3 spillere med 500 mb og oppover så ikke bli medlem i en bokklubb for denne premien med mindre du er interessert i bøkene. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 256 er lite, men det holder til et par album i god kvalitet. Jeg ville uansett driti langt i et sånt tilbud. Det er stor forskjell på kvaliteten til ulike mp3-spillere, og du kan være ganske sikker på at en spiller en bokklubb leverer ut er søppel. 0 Siter
Gjest Knuut Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Det er lite ja, men mer enn nok for meg. Jeg kjøpte min da det fortsatt var ganske dyrt. Nå får du slike til en billig penge. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.