Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får bare:

"Siden du ser etter finnes ikke eller har blitt flyttet. Forsøk et søk eller bruk linkene i venstre meny."

Fortsetter under...

Skrevet

Har du brukt søk-funksjonen oppe til høyre, eller søkesiden et stykke ned i menyen på venstre side?

Skrevet
  Gemini skrev (På 27.10.2006 den 8.48):

Har du brukt søk-funksjonen oppe til høyre, eller søkesiden et stykke ned i menyen på venstre side?

Den nede i menyen.

Skrevet
  carma skrev (På 27.10.2006 den 8.51):

Den nede i menyen.

Hm, så rart. Den funka i går eller forigårs. Nå kommer jeg ikke engang inn på den.

Skrevet
  Gemini skrev (På 27.10.2006 den 8.53):

Hm, så rart. Den funka i går eller forigårs. Nå kommer jeg ikke engang inn på den.

Den oppe til venstre funker forøvrig ikke den heller.

Skrevet

Jeg prøvde også på Søk-funksjonen i stad. Fikk den ikke til å virke.

Annonse

Skrevet
  Gemini skrev (På 27.10.2006 den 8.53):

Den har funka, men har stått stille siden slutten av september. (Det har altså ikke blitt registrert nye innlegg eller svar der siden da.)

Skrevet
  Gyda skrev (På 30.10.2006 den 7.06):

Den har funka, men har stått stille siden slutten av september. (Det har altså ikke blitt registrert nye innlegg eller svar der siden da.)

Jeg kommer fortsatt ikke inn på siden engang, får bare "The page cannot be found".

Skrevet
  Gemini skrev (På 30.10.2006 den 12.08):

Jeg kommer fortsatt ikke inn på siden engang, får bare "The page cannot be found".

Jeg sjekka nå og kom inn. Men jeg får ikke fram noe nyere enn 24.9.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...