Gjest Hvordan få dem til å forstå? Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 I hvert fall føles det slik....... Moren min kritiserer meg foran barnet mitt, og faren min legger seg opp i hvordan jeg har det inne (og hva samboeren ikke har gjort ute). De kjefter for ting jeg gjorde da jeg var ung og som jeg allerede har fått kjeft for x ganger, og hver gang vi møtes har de bare negativt å si til meg. Jeg er lei. 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Klar tale. Neste gang de vil møte deg så sier du at du gjerne treffer dem, men kun dersom de lar gammel kritikk ligge, ikke kritiserer deg foran barnet ditt og ikke snakker stygt om samboeren din. Det vil nok få dem til å bli sur med det samme, men de vil nok tenke seg om etterhvert. 0 Siter
mrxx Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Da må du rette ryggen og si klart i fra at dette tullet fra disse idiotene finner du deg ikke i. Vil de ikke ha noe med deg å gjøre etterpå, så får det være deres problem. 0 Siter
Goliath Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Klar tale. Neste gang de vil møte deg så sier du at du gjerne treffer dem, men kun dersom de lar gammel kritikk ligge, ikke kritiserer deg foran barnet ditt og ikke snakker stygt om samboeren din. Det vil nok få dem til å bli sur med det samme, men de vil nok tenke seg om etterhvert. Helt enig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.