Gjest liten utblåsning Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Jeg har tidligere en gang merket at en ansatt ikke snakket sant. Personen ringer ansatte for å få oss til å ta ekstravakter. Nå ringte h*n igjen fordi jeg ikke hadde svart på en melding, og h*n spurte om jeg kunne jobbe i morgen. Jeg svarte at jeg hadde sendt sms med svar, men den hadde h*n ikke fått. Jeg ser på mobilen at sms'en er sendt til rett nr. Den kan ha forsvunnet, men jeg synes bare det er irriterende når det er slik. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Du har merket en gang før at en person snakker usant. Nå tror du han/hun lyver igjen fordi han/hun sier SMSen din ikke er kommet fram. Vel, det skjer iblant, det. Jeg begriper ikke hva du blåser ut for. 0 Siter
Gjest liten utblåsning Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Du har merket en gang før at en person snakker usant. Nå tror du han/hun lyver igjen fordi han/hun sier SMSen din ikke er kommet fram. Vel, det skjer iblant, det. Jeg begriper ikke hva du blåser ut for. Som jeg skriver så var det en liten utblåsning. 0 Siter
Zarine Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Har du leveringsvarsel på mobilen din? Det hender slett ikkje sjeldan at meldingar ikkje blir levert sjølv om dei blir sendt (og sendt til rett nummer naturlegvis). Leveringsvarsel er ein grei funksjon :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.