Gjest Lille bethen Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Jeg kjøpte en dyr nokia telefon på mshop i mars. Denne fungerte i noen dager, før alt bare ble svart. Den ville ikke skru seg på mer. Jeg sendte den inn, og etter altfor mange uker kom den tilbake, og fungerte i noen dager. Så skjedde det samme, alt ble svart. Den ble sendt inn for andre gang, og jeg fikk nå beskjed om at det ikke skal være flere problemer. Men igjen fungerte den bare i noen dager før det samme skjedde. Jeg har sendt den inn for tredje gang(en måned siden)og har ikke hørt mer fra dem. Mshop har ikke kundetelefon, bare mailsystem, så svar er ikke enkelt å få. Så nei, mshop finnes ikke seriøse. Jeg er så sint! Ville for en gangs skyld ha en virkelig god telefon, men den gang ei. Hva gjør jeg nå? Jeg har rett på å få heve kjøpet siden samme feil har oppstått for tredje gang, dette har jeg uttrykt i mine mail til forhandleren. Men hva om de ikke vil høre? Dette skulle vært løst for lenge siden. Kjøpt i mars måned, fungert i kanskje to uker til sammen.... 0 Siter
Gjest hvilken nokia ? Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Du skriver ikke hvilken type telefon du kjøpte ..... Nokia 6280 har det jo vært skrevet MASSE om pga en feil i SW`n, den gikk i svart, det ble stadig opplyst om at hvis du hadde en sånn type telefon, og den gikk i svart, ja da fikk du faktisk ny telefon. Det var ikke snakk om at samme feilen måtte oppstå tre ganger før du fikk ny telefon engang. 0 Siter
Gjest Lille bethen Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Du skriver ikke hvilken type telefon du kjøpte ..... Nokia 6280 har det jo vært skrevet MASSE om pga en feil i SW`n, den gikk i svart, det ble stadig opplyst om at hvis du hadde en sånn type telefon, og den gikk i svart, ja da fikk du faktisk ny telefon. Det var ikke snakk om at samme feilen måtte oppstå tre ganger før du fikk ny telefon engang. Det var den jeg hadde ja! Og jeg vet det har vært problemer med den. Men mshop nekter for dette. Sist sendte jeg den til nokia, og etter det har det vært stille. Vet noen om et telefon nr jeg kan ringe for å få tak i nokia? 0 Siter
Excelsion Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Selvfølgelig har de kundetelefon. Det er de lovpålagt å ha. Ser de ikke har noe på hjemmesiden, men du finner nok noe hvis du søker på bedriften osv. 0 Siter
NeaNoor Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Det var den jeg hadde ja! Og jeg vet det har vært problemer med den. Men mshop nekter for dette. Sist sendte jeg den til nokia, og etter det har det vært stille. Vet noen om et telefon nr jeg kan ringe for å få tak i nokia? Nokia kundestøtte: 22 97 17 17 0 Siter
Gjest Lilel bethen Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Nokia kundestøtte: 22 97 17 17 Tusen takk! 0 Siter
Gjest Lille bethen Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Selvfølgelig har de kundetelefon. Det er de lovpålagt å ha. Ser de ikke har noe på hjemmesiden, men du finner nok noe hvis du søker på bedriften osv. Har prøvd å søke, finner ikke. Og har spurt pr mail om jeg ikke heller kan ringe, det er så mye enklere. Men nei, de lar være å svare på om de har et tlf nr. Det er så dumt med mail, for da svarer dem bare på det dem vil svare på. 0 Siter
Gjest se her ..... Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Har prøvd å søke, finner ikke. Og har spurt pr mail om jeg ikke heller kan ringe, det er så mye enklere. Men nei, de lar være å svare på om de har et tlf nr. Det er så dumt med mail, for da svarer dem bare på det dem vil svare på. http://w2.brreg.no/enhet/sok/detalj.jsp?orgnr=970988599 0 Siter
Gjest Lille bethen Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 http://w2.brreg.no/enhet/sok/detalj.jsp?orgnr=970988599 åhh, tusen hjertelig!! Snill du er som gadd å finne dette til meg! 0 Siter
Gjest se her ..... Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 åhh, tusen hjertelig!! Snill du er som gadd å finne dette til meg! Det var bare å søke på navn i brønnøysundregisteret det så poppet det opp med en gang 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.