Gjest Operatørlås Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Dere flinke dolere vet sikkert hvordan man får bort operatørlåsen, eller hva det enn heter, på mobilen. Har fått en brukt sony ericson, quickshare(?), men får ikke brukt mitt sim kort i det. 0 Siter
Gjest det gjør du her Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Telenor eller ????? Hadde du tatt et søk i basen her så hadde du fått det opp, vet ikke hvor mange ganger jeg har lagt ut denne linken her jeg http://telenormobil.no/kundeservice/operatorlas/operatorlas.tnm 0 Siter
Cillimor Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Ring til de som har operatørlås på tlf, feks. telenor. Dersom binndins tiden er over får du en kode som du må taste inn, deretter slår du av tlf, slå den på igjenn å tlt skal være åpnet. 0 Siter
Gjest enklest mulig Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Ring til de som har operatørlås på tlf, feks. telenor. Dersom binndins tiden er over får du en kode som du må taste inn, deretter slår du av tlf, slå den på igjenn å tlt skal være åpnet. da er det jo mye enklere å ta det direkte på pc`en vel .... som linken under her viser til 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.