Gjest Flystripa Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Ups - han har visst hatt bilder lagret på sin mobil. Mobilen ble stjålet, og bilder av svært privat karakter spres over nettet... Lagrer du nakenbilder og sexbilder på din mobil? Er det vanlig? http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=135588 0 Siter
Gjest studentmamma Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Nei, sånne bilder har ikke jeg på mobilen min. Tror jeg hadde vært veldig redd for at de skulle komme ut hvis jeg hadde vært kjendis, og hadde iallefall aldri hatt private bilder på mobil da. 0 Siter
Osiris Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Skjønner godt at mange vil ha bilder av Kåre Conradi. 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 NEI! ) Har noen bilder av kjæresten, ungene og hesten på mobilen, men ingen som ikke tåler dagens lys. 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Nei, sånne bilder har ikke jeg på mobilen min. Tror jeg hadde vært veldig redd for at de skulle komme ut hvis jeg hadde vært kjendis, og hadde iallefall aldri hatt private bilder på mobil da. Du sier noe der. Er man kjendis og har slike bilder på mobilen så er man ganske dum. En mobil er jo veldig lett å rote bort eller bli frastjålet. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Skjønner godt at mange vil ha bilder av Kåre Conradi. Ja, han er et meget behagelig blikkfang. :-) 0 Siter
MsSophie Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Ja, han er et meget behagelig blikkfang. :-) Ikke om det er han som er på bildet på linken under her:-) 0 Siter
hidi Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Ikke om det er han som er på bildet på linken under her:-) Den var ikke pen? *ler meg skvett ihjel* 0 Siter
flisa Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 hehe, syns jeg så de bildene av meg liksom... vel - nei -har ikke sånt. Han får i grunn skylde seg sjøl - og er du kjendis i tillegg så MÅ det jo bare bli populære bilder - har du en link? hehe 0 Siter
hidi Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 hehe, syns jeg så de bildene av meg liksom... vel - nei -har ikke sånt. Han får i grunn skylde seg sjøl - og er du kjendis i tillegg så MÅ det jo bare bli populære bilder - har du en link? hehe Se på tillens innlegg 0 Siter
flisa Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Se på tillens innlegg Så det - det er SÅ usexy! 0 Siter
hidi Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Så det - det er SÅ usexy! Og jeg som nettopp hadde en tråd hvor jeg skrøt han opp i skyenen... Landet hardt i dag. Hvordan kunne han gjøre dette mot meg!!! 0 Siter
flisa Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Og jeg som nettopp hadde en tråd hvor jeg skrøt han opp i skyenen... Landet hardt i dag. Hvordan kunne han gjøre dette mot meg!!! hehe - ikke sant? Jeg sa nettopp til gubben; Må du sende meg et sånt bilde - så burde jo stasen vært i full skrud i det minste! hehe stakkars. 0 Siter
ariadne Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Og jeg som nettopp hadde en tråd hvor jeg skrøt han opp i skyenen... Landet hardt i dag. Hvordan kunne han gjøre dette mot meg!!! He, he, var ikke tittelen på innlegget "Conradi er til å spise opp"? 0 Siter
hidi Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 hehe - ikke sant? Jeg sa nettopp til gubben; Må du sende meg et sånt bilde - så burde jo stasen vært i full skrud i det minste! hehe stakkars. Jeg visste det ble sletting. Det er ulovlig å publisere det bildet.... Og jeg som hadde skrevet ett langt koselig innlegg... 0 Siter
Gjest tillen Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Jeg visste det ble sletting. Det er ulovlig å publisere det bildet.... Og jeg som hadde skrevet ett langt koselig innlegg... Hehe.. Jeg regnet med det jeg også, men en finner jo bildene om man leter på andre forum som ikke er så glad i sletting. F.eks på mote.no under kjendiser 0 Siter
flisa Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Hehe.. Jeg regnet med det jeg også, men en finner jo bildene om man leter på andre forum som ikke er så glad i sletting. F.eks på mote.no under kjendiser var jo bare å skrive Conradi i søk.feltet der så 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Hehe noe liknende har skjedd meg men det har jeg fortalt på dol før. Så ja jeg har hatt en god del slike bilder på mobilen, men er litt mer forsiktig med sånt nå. 0 Siter
flisa Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Hehe noe liknende har skjedd meg men det har jeg fortalt på dol før. Så ja jeg har hatt en god del slike bilder på mobilen, men er litt mer forsiktig med sånt nå. Men hvorfor har du det? - mulig det er anderledes med meg som har unger som klår på mobilen.... 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 hehe, syns jeg så de bildene av meg liksom... vel - nei -har ikke sånt. Han får i grunn skylde seg sjøl - og er du kjendis i tillegg så MÅ det jo bare bli populære bilder - har du en link? hehe Nå er jeg nysgjerrig på hvor jeg finner Kåre... Har visst vært sletting på gang... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.