hidi Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Til ettertanke for noen og enhver! http://blogg.agderposten.no//cps/showart?id=52 0 Siter
flisa Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Sorry! Han er fra Irak!!! Men han der skriver jo med ulik mening hver gang.... 0 Siter
hidi Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Skrevet 27. oktober 2006 Men han der skriver jo med ulik mening hver gang.... Gjør han? Den rabagasten.... Første gang jeg gadd lese noe av han, visste ikke at han var en sutrer... 0 Siter
Gjest YESS! Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Endelig en fra Midt-Østen som virkelig våger plassere islam der det hører hjemme. Kjempefin artikkel! :-) 0 Siter
hidi Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Skrevet 27. oktober 2006 Endelig en fra Midt-Østen som virkelig våger plassere islam der det hører hjemme. Kjempefin artikkel! :-) Min tanke var ikke å opprette for/eller imot... Men det ser kanskje mer ut som imot enn for. Jeg er i mot islamsk styre, men jeg er ikke imot muslimer.... OK kanskje litt imot... 0 Siter
Gjest YESS! Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Min tanke var ikke å opprette for/eller imot... Men det ser kanskje mer ut som imot enn for. Jeg er i mot islamsk styre, men jeg er ikke imot muslimer.... OK kanskje litt imot... Hva synes du om denne holdningen da? http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=135405 Islam er under endring, hidi. Kraftig endring. Et lite mindretall av muslimer har klart å skaffe seg utrolig makt innenfor deres trossamfunn. Den utnytter de til fulle. De moderate er på defensiven. Nå ser du resultatet. Første setning i artikelen: "Muslimene har skylden, for de opptrer på en måte som ber den norske verten om å bli bøddel for å forsvare seg." De radikale skaffer seg makt, provoserer til konflikt og får det. Så står vi andre normale og måper uten å gjøre noe. Noen ser hva som skjer og håper det ikke blir for fælt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.