Gjest KariKruskakli Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Hvordan er det å bo der ? 0 Siter
....AV Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Jeg bor ikke hverken i Slemmestad eller i Røyken, men har venner der, og vi lurte lenge på å flytte dit. Jeg tror det er fint å bo der, landlig, men ikke så langt til Oslo, Drammen og Asker. Fine naturområder og sjøen i nærheten. Fra Røyken og Spikkestad går det tog, så derfra er kommunikasjonen til Oslo bra. Fra Slemmestad går det båtrute og buss. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Skal du ut av byen? Vi vurderer flere muligheter. Jeg MÅ flytte nå et eller annet sted. Har bodd her i 17 år og trenger noe nytt i livet mitt. 40-års-krisa sikkert og da er det vel bedre og bytte hus enn ektemann? 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Jeg bor ikke hverken i Slemmestad eller i Røyken, men har venner der, og vi lurte lenge på å flytte dit. Jeg tror det er fint å bo der, landlig, men ikke så langt til Oslo, Drammen og Asker. Fine naturområder og sjøen i nærheten. Fra Røyken og Spikkestad går det tog, så derfra er kommunikasjonen til Oslo bra. Fra Slemmestad går det båtrute og buss. Synes det høres bra ut jeg:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.