musikeren Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Seks tydelige definerte ruter på et tydelig definert rutebrett. Jeg er imponert! Og litt betatt:-) 0 Siter
birdie Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 "Historien sier" at dama var ønsket headhuntet til kroppsbygging da hun var yngre, og at hun er den som har scoret høyest noen gang på inntaksprøven til Idrettshøgskolen (skjønt onde tunger vil ha det til at det var lettere for henne å få høy score fordi hun tok prøven på et annet tidspunkt enn alle andre og derfor hadde færre fagpersoner til å vurdere seg). Det jeg prøver å komme frem til er at hun er av den urettferdig lettrente typen som visstnok kunne gjort det godt uansett hvilken idrett hun hadde satset på. Sjarmerende er hun også, enig i det. 0 Siter
MsSophie Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 ...og det 6 mnd etter fødselen! Imponert jeg også, men ikke særlig betatt:-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Jeg så Goksør på stranda den gang hun var aktiv. Fyttiinnihelvete for en veltrent kropp! 0 Siter
Gimmick Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 heeelt sykt!!!! Ble sittende å stirre, drømme og spise sjokolade... hoho!! 0 Siter
Gjest girl with no name Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Men oppfattes en slik kropp som så veldig kvinnelig da? Flat mage er jo ok det altså, men noe mer skurver ved hofter og slikt må vel til får å være sexy kvinnelig? Det der kunne jo like godt vært en mann kledd i kjole? Sett bort fra puppene da, men de kan jo fakes. Bare lurer jeg altså! Eller er det opplest og vedtatt at kvinnekropper er penest når de er rett opp og ned nå for tiden? Uten særlig forskjell på hofter og livvidde? 0 Siter
musikeren Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Skrevet 27. oktober 2006 Men oppfattes en slik kropp som så veldig kvinnelig da? Flat mage er jo ok det altså, men noe mer skurver ved hofter og slikt må vel til får å være sexy kvinnelig? Det der kunne jo like godt vært en mann kledd i kjole? Sett bort fra puppene da, men de kan jo fakes. Bare lurer jeg altså! Eller er det opplest og vedtatt at kvinnekropper er penest når de er rett opp og ned nå for tiden? Uten særlig forskjell på hofter og livvidde? Vel. Skal gi deg rett: Litt tydeligere midje hadde vært ønskelig;-) 0 Siter
Gjest Pelle B. Uhse Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Men oppfattes en slik kropp som så veldig kvinnelig da? Flat mage er jo ok det altså, men noe mer skurver ved hofter og slikt må vel til får å være sexy kvinnelig? Det der kunne jo like godt vært en mann kledd i kjole? Sett bort fra puppene da, men de kan jo fakes. Bare lurer jeg altså! Eller er det opplest og vedtatt at kvinnekropper er penest når de er rett opp og ned nå for tiden? Uten særlig forskjell på hofter og livvidde? Enhver med fornuft driter i hva som er opplest og vedtatt*, og lar seg tiltrekke av det han/hun finner tiltrekkende. *i den grad det er mulig 0 Siter
jubalong70 Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Utrolig at hun får det til. Er det ikke bare et halvår siden hun fikk barn nr. 2. Ja, ja noen har det og noen har det ikke. Jeg har det definitivt ikke!!! 0 Siter
musikeren Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Skrevet 28. oktober 2006 Utrolig at hun får det til. Er det ikke bare et halvår siden hun fikk barn nr. 2. Ja, ja noen har det og noen har det ikke. Jeg har det definitivt ikke!!! Jeg har det! Men de to nederste er liksom litt ... udefinerte;-) 0 Siter
Gjest Mvh T. Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Jeg tipper mange av oss her inn ville hatt en slik kropp om vi hadde trent den mengden og hatt det grunnlaget hun har!!! 0 Siter
citygirl Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Det bor en six pack inni enhver mage:-) Noens er bare noe mer pakket inn enn andres. :-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Ja, jeg fikk skikkelig hakeslepp da jeg satt og så på "Skal vi danse" i går. Og det er bare 6 mnd siden hun har født! *misunnelig* 0 Siter
Gjest Vidigal Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Ja, jeg fikk skikkelig hakeslepp da jeg satt og så på "Skal vi danse" i går. Og det er bare 6 mnd siden hun har født! *misunnelig* Fikk ikke sett i går. Hvem ble stemt ut i går? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Fikk ikke sett i går. Hvem ble stemt ut i går? Trude Mostue. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Jeg har det! Men de to nederste er liksom litt ... udefinerte;-) He, he - man kan i grunnen si at hele magen min er udefinert 0 Siter
Gjest girl with no name Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Enhver med fornuft driter i hva som er opplest og vedtatt*, og lar seg tiltrekke av det han/hun finner tiltrekkende. *i den grad det er mulig Ja, det er jo det jeg mener! Jeg trodde mannfolk lot seg tiltrekke av kvinnelige former, som jo er lett innsvinget, og ikke en kropp som kunne tilhøre kameraten. Kvinne og mannskropp har jo vært forskjellige fra tidenes morgen. MOTEN tilsier at kvinnekroppen nå skal være mye rettere, og det er naturstridig. 0 Siter
Gjest ikke feminint Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Søt jente stygg mage. Jeg mener det, jenter skal IKKE ha six pack! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.