Patsi Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Mannen er ute en liten ærend nå, og jeg har lyst til å gjøre noe koselig for/med ham når han kommer hjem. Noe som gjør at han blir glad og skjønner at jeg er glad i ham. Det må ikke være så voldsomt, det begynner å bli sent, og vi nærmer oss nok leggetid. Noen gode tips? 0 Siter
Gjest Håper du får gode ideer Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Ikke legge deg i gangen med tyttebær og grønnsaker og levende lys, lik elskeråværegift gjorde, håper jeg... 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Det nærmer seg leggetid sier du, og det burde ikke være så vanskelig. 0 Siter
Gjest romantikk Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Tenker på de amerikanske filmene hvor kvinnen åpner døren kun iført lett tøy, dempet belysning mm 0 Siter
Patsi Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Skrevet 27. oktober 2006 Ikke legge deg i gangen med tyttebær og grønnsaker og levende lys, lik elskeråværegift gjorde, håper jeg... Hehe, og servere stuede tyttebær? *ta vekk det forslaget fra lista* :-D 0 Siter
Åsemor Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Legg deg naken under dyna og tenn noen stearinlys på soverommet? 0 Siter
Gjest girl with no name Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Legg deg naken under dyna og tenn noen stearinlys på soverommet? Men sett stearinlysa i god avstand fra dyna da! Hvis mannen slenger dyna av deg i et kraftig anfall av yrhet så kan det blir brann hvis den lander over lysa, vet du! ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.