Gjest Mechilah Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Hei! Jeg er også oppe en stund til. Ble det noe chatting? (Så tråden din tidligere i kveld) ) Hei! Holdt meg til msn jeg,er du ikke trøtt? Det er ikke jeg... 0 Siter
Gjest Vanlig månemåler Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Hei! Holdt meg til msn jeg,er du ikke trøtt? Det er ikke jeg... Ikke trøtt ennå. Har litt feil døgnrytme. ) 0 Siter
Gjest Vanlig månemåler Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Hei! Hvordan står det til? Bra. Står det bra til med deg også? ) 0 Siter
Gjest Mechilah Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Ikke trøtt ennå. Har litt feil døgnrytme. ) Jeg også i grunn,trodde det hadde rettet seg men nei,jaja 0 Siter
komlå Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Bra. Står det bra til med deg også? ) ja selvfølgelig. Skulle bare ønske at jeg hadde blitt såpass trøtt at jeg kunne gå og legge meg! men du vet, har så mange tanker i hodet... :-) 0 Siter
Gjest Vanlig månemåler Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 ja selvfølgelig. Skulle bare ønske at jeg hadde blitt såpass trøtt at jeg kunne gå og legge meg! men du vet, har så mange tanker i hodet... :-) Jeg blir trøtt hvis jeg tar med en bok i senga. Det slår aldri feil! ) 0 Siter
Gjest Vanlig månemåler Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Jeg også i grunn,trodde det hadde rettet seg men nei,jaja Jeg lå lenge i dag (til sengs med feber), og da blir jeg bare ikke trøtt i vanlig tid. Men det er heldigvis helg, så. ) 0 Siter
komlå Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Jeg blir trøtt hvis jeg tar med en bok i senga. Det slår aldri feil! ) noen har et barn i senga vet du... Da er det ikke så aktuelt å ta med seg en bok, og skru på lyset... :-) 0 Siter
Gjest Vanlig månemåler Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 noen har et barn i senga vet du... Da er det ikke så aktuelt å ta med seg en bok, og skru på lyset... :-) Lommelykt under dyna? ;o) Evt sovne på sofaen? 0 Siter
Gjest Mechilah Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Jeg lå lenge i dag (til sengs med feber), og da blir jeg bare ikke trøtt i vanlig tid. Men det er heldigvis helg, så. ) Kjipt å ha feber da,god bedring Skal prøve å legge meg nå jeg tror jeg,natta. 0 Siter
Gjest Vanlig månemåler Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Kjipt å ha feber da,god bedring Skal prøve å legge meg nå jeg tror jeg,natta. Takk skal du ha. God natt. ) 0 Siter
komlå Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Lommelykt under dyna? ;o) Evt sovne på sofaen? sovne på sofaen, det er digg! Har en kjempegod sofa, den har jeg sovnet på titt og ofte. Men det som er, er det at med en gang jeg legger meg i sengen, er det noen som sier PLING! og så er jeg lys våken... Men ikke bekymre deg for meg, jeg klarer meg.... :-) 0 Siter
Gjest Vanlig månemåler Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 sovne på sofaen, det er digg! Har en kjempegod sofa, den har jeg sovnet på titt og ofte. Men det som er, er det at med en gang jeg legger meg i sengen, er det noen som sier PLING! og så er jeg lys våken... Men ikke bekymre deg for meg, jeg klarer meg.... :-) Håper du får sove snart, da. ) 0 Siter
komlå Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Håper du får sove snart, da. ) Takk... og i like måte.... 0 Siter
Gjest Vanlig månemåler Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Takk... og i like måte.... Takk, og god natt. Forresten hva betyr nicket ditt? ) 0 Siter
komlå Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Takk, og god natt. Forresten hva betyr nicket ditt? ) vet du virkelig ikke hva en komle er? 0 Siter
Gjest Vanlig månemåler Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 vet du virkelig ikke hva en komle er? Nei, burde jeg? En matrett? ;o) 0 Siter
Gjest Vanlig månemåler Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 vet du virkelig ikke hva en komle er? Selvfølgelig:komle. Men _komlå_ hørtes ukjent ut for meg. Muligens trøtt,ja... ;o) 0 Siter
komlå Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Nei, burde jeg? En matrett? ;o) Ja det er en matrett. Laget av poteter og byggmel og div annet. serveres med Saltet lammekjøtt og kålrotstappe. Og evt poteter, bacon og pølse.Skikkelig godt ja! Akkurat som meg... :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.