Gjest - bananfluer vekk i morgen.... Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Søk-funksjonen er tilsynelatende ute av drift - og jeg kan tenke meg at spørsmålet har vært oppe før - men hva pokker gjør man når det kryr av bananfluer både på kjøkken og på bad??? 0 Siter
Gjest Vanlig månemåler Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Kjøp en kjøttetende plante, vel! Vips, så er problemet ut av veien. 0 Siter
Gjest Vanlig månemåler Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Også var det et tips som gikk igjen: Sett frem vin til fluene , med en skvett zalo oppi. 0 Siter
Gjest jordnøtt Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 De forsvinner snart pga. kulda. 0 Siter
keinstein Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Et halvt glass Rødvin eller solbærsaft med såpe i? Eller en sånn bananflue/myggfanger, en glasskule/flaske med hull under og sukkervann inni. 0 Siter
meg__123! Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Kjøp en kjøttetende plante, vel! Vips, så er problemet ut av veien. sett et eggeglass med salmiakk i på bordet feks... 0 Siter
Elis31 Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Sett opp vinduet i natt. Leste i et blad at bare lufting en kort stund, kunne ta knekken på de, da de ikke tåler det minste kulde(eller var det frost?). Jaja, ekle er de. Vi hadde en periode før det ble kaldt, støvsuget de opp og lot et vinglass ellers stå. Fjern alle frukt og evt annen mat de kan få tak, som står utenfor skap. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.