Gjest Violsa Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 jeg oppfører meg ekkkelt stygg umoralsk 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 For det første er du ikke stygg. For det andre er du ikke umoralsk, uansett hva enkelte sinnssyke imaner påstår. Men disse burde fått gapestokkbehandling. Hvordan du oppfører deg vet jeg ikke stort om, men hvis jeg var deg ville jeg vurdert å roe ned alkoholkonsumet. Det er ikke spesielt lurt å drikke store mengder alkohol når du sliter med selvtilliten slik du ser ut til å gjøre. Uansett: Ingenting av det som har skjedd deg er din skyld, og på gode dager er jeg helt sikker på at du er klar over det du også. Men kutt ned på alkoholen. 0 Siter
Gjest Var det livet som kom og gikk? Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 For det første er du ikke stygg. For det andre er du ikke umoralsk, uansett hva enkelte sinnssyke imaner påstår. Men disse burde fått gapestokkbehandling. Hvordan du oppfører deg vet jeg ikke stort om, men hvis jeg var deg ville jeg vurdert å roe ned alkoholkonsumet. Det er ikke spesielt lurt å drikke store mengder alkohol når du sliter med selvtilliten slik du ser ut til å gjøre. Uansett: Ingenting av det som har skjedd deg er din skyld, og på gode dager er jeg helt sikker på at du er klar over det du også. Men kutt ned på alkoholen. Må bare si at nå har jeg fulgt deg i noen år, og det er på tide å si følgende: Du har modnet! :-)) Og det gjør godt å lese flere av dine innlegg. Du er blitt mer menneskelig faktisk :-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Må bare si at nå har jeg fulgt deg i noen år, og det er på tide å si følgende: Du har modnet! :-)) Og det gjør godt å lese flere av dine innlegg. Du er blitt mer menneskelig faktisk :-) Jeg tror ikke jeg har blitt så mye mer moden, men jeg er oftere edru nå. 0 Siter
hidi Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 For det første er du ikke stygg. For det andre er du ikke umoralsk, uansett hva enkelte sinnssyke imaner påstår. Men disse burde fått gapestokkbehandling. Hvordan du oppfører deg vet jeg ikke stort om, men hvis jeg var deg ville jeg vurdert å roe ned alkoholkonsumet. Det er ikke spesielt lurt å drikke store mengder alkohol når du sliter med selvtilliten slik du ser ut til å gjøre. Uansett: Ingenting av det som har skjedd deg er din skyld, og på gode dager er jeg helt sikker på at du er klar over det du også. Men kutt ned på alkoholen. Så snill du er med, Violsa, hun trenger all den hjelp hun kan få... Hun sliter virkelig for tiden. 0 Siter
Osiris Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Pass deg så ikke musikeren kommer og riser deg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.