Peppita Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Hvordan i allverden skal jeg få til det 3 tegne på en tast? Som den "harde" parantesen på nr 8? Nå har jeg vist rota til alt system på tastature, det virke som tegnene har bytte plass, det kommer > på nr 8 i stede. Stor takk på fohånd 0 Siter
musikeren Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Det skrives "Argh". Med "h". Og "datahjelp" i ett ord. Og gjerne et komma imellom. :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 AltGr + 8 = [ AltGr ligger til høyre for mellomromstasten. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Det skrives "Argh". Med "h". Og "datahjelp" i ett ord. Og gjerne et komma imellom. :-) Hehe! 0 Siter
Peppita Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Skrevet 28. oktober 2006 Det skrives "Argh". Med "h". Og "datahjelp" i ett ord. Og gjerne et komma imellom. :-) Det var da data trøbbel jeg ville ha hjelp til, ikke rettskriving. Ellers takk men der kommer du til for kort, uansett hvor mye du en vil hjelpe med å rette skrive feila mine. Men jeg kan jo legge inn mange og lange innlegg fremover, så har du noe å gjøre i helgen, siden du ikke har noe mer nyttig å gjøre, liksom? 0 Siter
musikeren Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Det var da data trøbbel jeg ville ha hjelp til, ikke rettskriving. Ellers takk men der kommer du til for kort, uansett hvor mye du en vil hjelpe med å rette skrive feila mine. Men jeg kan jo legge inn mange og lange innlegg fremover, så har du noe å gjøre i helgen, siden du ikke har noe mer nyttig å gjøre, liksom? Føler meg rik tig så nyttig, jeg:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.