Gjest Millit Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Hei, jeg jobber i kommunen - har der en 50% jobb fast stilling. Nå har jeg fått tilbud om å være step-in et annet sted for ei som er gravid. Det er 50% vikariat altså. Jeg har takket ja. Bør ikke dette bli gjort skriftlig, en slags kontrakt -? For hva skjer dersom jeg skulle bli sykmeldt, får jeg da bare 50% lønn fra den faste stillingen min? Jeg burde jo få fra vikariatet mitt og...? Hva skal jeg si til sjefen....han har jo bare bedt meg steppe inn og være tilgjengelig når det trengs, men i følge den gravide så kommer hun aldri tilbake fullt - så jeg er nokså sikret de 50%.... 0 Siter
org Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Jeg ville bedt om skriftlig kontrakt, altså. Man vet aldri. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Du skal ha kontrakt, og du jobber dermed 100%, og skal ha sykepenger deretter. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Visst har du krav på en arbeidskontrakt, selv om du skal jobbe i et vikariat. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.