Gjest kjører over tyven hvis jeg ser han Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Kjøpte nye dekk i sommer og valgte noen litt mer eksklusive ventilhetter. Disse ventilhettene var det en eller annen dust som stjal fra bilen min for 2 uker siden. Kjøpte 4 nye, og i dag oppdaget jeg at disse også var stjålet. Hvor går grensen for lavmål? Bor i et skjermet borettslag med egen oppstillingsplass, trodde ikke at det var mulig å oppleve dette to ganger! Noen som vet om det finnes noen ventiler som man kan "låse", eller må jeg velge de kjedelig sorte i gummi for å unngå at de blir stjålet igjen? Eller er det noen som har tips på hvordan man forhindrer at noen stjeler ventilhettene igjen? 0 Siter
Gjest overkjørt Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Det er nok ikke gøy nei, men jeg synes nicket ditt blir feil Hva er du da? 0 Siter
Gjest shotz Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Smør de inn med noe usunlig klisseri så de som stjeler de får arbeid med å fjerne. 0 Siter
Gjest Bli overvåker Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Mange unge gutter stjeler slike for så å ha det på sykkeldekkene sine.. Det har jeg sett noen plasser. Men kan selvfølgelig også være voksne folk som vil ha det på bilen sin. Du får filme bilen noen netter;) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.