keinstein Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Jeg har sendt fryktelig mange enkeltbeløp pr nettbank og med SWIFT/BIC/IBAN. Uten å se dem annet enn på skjermen. Mange ganger har jeg lurt på hvordan det funker og om pengene forsvinner på veien. Alltid har de kommet fram. Hver eneste gang. Men likevel sitter jeg noen ganger som på nåler...... 0 Siter
Gjest Vanlig månemåler Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Jeg sitter utenfor vinduet ditt med en oppsamler som suger til seg pengene dine. ;o) 0 Siter
Gjest hibbi Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Jeg sitter utenfor vinduet ditt med en oppsamler som suger til seg pengene dine. ;o) He,he,he...Go.. 0 Siter
Gjest Vanlig månemåler Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 He,he,he...Go.. He,he,? Jeg lager _rede_ av pengene... 0 Siter
keinstein Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Skrevet 28. oktober 2006 Jeg sitter utenfor vinduet ditt med en oppsamler som suger til seg pengene dine. ;o) Ikke mine, men IIIIK. 0 Siter
Gjest Vanlig månemåler Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Ikke mine, men IIIIK. Hvorfor dette utbruddet? Ble du litt redd? Det var ikke meningen. *Trøste* ) Og du kan være sikker på at du mange ganger har sett nettopp _vanlig månemåler_ når du er ute, og kansje nettopp ved ditt vindu... 0 Siter
keinstein Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Skrevet 28. oktober 2006 Vil du skremme de som vil gi? Det er snakk om betaling for kommersielle tjenester og varer. 0 Siter
hidi Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Det er snakk om betaling for kommersielle tjenester og varer. Er det! Betaler glatt kr, oo. oo, ooooooo og håper du får glede av min donasjon! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.