Gjest dina2 Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Sånn der var alle klokkene stilt en time tilbake. Ganske mange klokker å huske på:vekkeklokke, veggklokke, steikeovn klokka, mobiltlf til meg og jentungen og armbåndsurene til oss begge og klokka i bilen. Den på pc stilte seg selv:) 0 Siter
keinstein Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Åneiii, jeg har stått opp en time for tidlig! *går og legger seg* 0 Siter
Gjest midia Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Åneiii, jeg har stått opp en time for tidlig! *går og legger seg* Du har ikke en god dag i dag, legg deg og sov en time lengre så sjekker du lotto kupongen en gang til for sikkerhets skyld;) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Ene veggklokka mi retter seg selv, tror jeg skal ha flere av den sorten etter hvert. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 *sukk* Og jeg som har tolv armbåndsur kjøpt i Spania i sommer... *stille klokker for harde livet* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.