Gjest Naturbarn Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Jeg var så "heldig" å være med på dette forsøket og lurer på om noen av mine helseproblemer kan være relatert til vaksinen. Jeg vil gjerne komme i kontakt med andre som har fått denne vaksinen og som har hatt hjernehinnebetennelse(HHB)selv. Jeg hadde HHB i 1981 og tenker at jeg da er mer motstandsdyktig mot å få sykdommen en gang til...?Og kanskje ikke burde ha deltatt i forsøket? Anyone...? 0 Siter
Line Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Ja, det fikk jeg. Har aldri tenkt over det siden... Jeg verken har eller har hatt noen problemer i forbindelse med det, nei. 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Ja, jeg var også med på det forsøket, men jeg fikk vite etterpå at jeg bare hadde vært med i "kontrollgruppa", så jeg hadde ikke fått den faktiske vaksienen. Da var jeg litt lei meg for det, men nå er jeg jo bare glad for at jeg ikke fikk den. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.