Gå til innhold

overflødig..


Lost

Anbefalte innlegg

Det slo meg idag da jeg vasket opp,hvor mye vasking og rydding betyr for meg.(Nå begynner dere vel å lure på om det har klikket for meg:))

Og da mamma kallte meg "perlen min" tenkte jeg, dette gjør henne i det minste glad.Mamma og jeg har et veldig dårlig forhold.

Men da søsteren min vasket opp for 5 min siden tenkte jeg..Hva er dette??

Da gikk det opp for meg.Det er en j****** konkuranse.

Konkuranse som har vart hele livet.Siden jeg ble fødd.

Er det noe jeg hater så er det konkuranser.

Søsteren min har alltid vært missunelig på meg.Jeg er tre år yngre enn henne, men var like god venn med vennene hennes som hun var selv.Har alltid hatt flere venner enn henne.Begynte å gå tidligere ut.Pappa har alltid favorisert meg fremfor henne.

Dessuten har jeg alltid vært mer ryddig enn henne også,bedre i sport,bedre i spill.....

Sku ønske jeg ikke var det..For jeg har gjort søsteren min syk.JEG!

Nå ville hun slå meg...Så nå er hun blitt sykelig tynn..og fanatisk ryddig...

Er det rart jeg sier jeg er ond?!!???!!Jeg har ødelagt en hel familie....

Har mye mer å si..men da blir vel alt enda mer surr...

Takk til deg som leste dette her!!

Håper dere får en god natt!!

Stå på videre!!Take care!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jorunn Sundgot-Borgen, Doktor Scient

KJære deg

Det du beskriver her vedrørende konkurranseforhold søsken i mellom er veldig vanlig. Tror ikke alltid at foreldrene skjønner eller ser det. Du sier selv at du først nå skjønner at noe av problematikken ligger der. Det er ikke du som er ond! Dersom dere ikke får hjelp av en terapeut er mitt råd at dere oppsøker en som kan hjelpe dere. Kanskje trenger dere en terapeut som kan veilede dere slik at noe av det du beskriver kan bedre seg. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trillian

kjære lost,

du må ikke ta alle problemene på din egen kappe - det er ikke din skyld og du er slett ikke ond! håper du får løst opp i noen av flokene etterhvert...

I mellomtida: sender deg varme tanker og *klemmer*, og håper du har en bra dag i dag?

*varm klem* fra trillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KJære deg

Det du beskriver her vedrørende konkurranseforhold søsken i mellom er veldig vanlig. Tror ikke alltid at foreldrene skjønner eller ser det. Du sier selv at du først nå skjønner at noe av problematikken ligger der. Det er ikke du som er ond! Dersom dere ikke får hjelp av en terapeut er mitt råd at dere oppsøker en som kan hjelpe dere. Kanskje trenger dere en terapeut som kan veilede dere slik at noe av det du beskriver kan bedre seg. Lykke til!

Takk for svar!!

Idag har vært en ganske ok dag.Sola skinner,det er varmt!!

Men tror jeg er glad fordi jeg har gått litt ned i vekt.Da er det vel galt??eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...