Gjest pekka Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Tar dere bare ei pille og drar på jobb, eller tar dere hensyn til kollegaer og blir hjemme? 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Blir avhengig av hva som er min oppgave på jobb... Ofte blir det pille. Føler det også er av hensyn til kolleger- de slipper steppe inn for meg- for ikke alle oppdrag er lett å ta på kort varsel. 0 Siter
amber sun Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Tar en pille og går på jobb.Det går mye mer ut over kolleger dersom jeg er borte og det må skaffes vikar. Jeg skal være temmelig syk for å være borte fra jobb. 0 Siter
Gjest Debra irl Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 I min stilling, tar jeg Paracet og går på jobb. Sitter på kontor, alene. Min mann (jobber i pleie) har så nær kontakt med pasientene at for ham er terskelen mye lavere. Som den bør være. 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Jeg tar hensyn til kollegaene og går på jobb. Jeg er en del vekke fra jobb pga migrene, så da skal det mye til sånn ellers for at jeg skal bli hjemme. 0 Siter
Gjest jobber med eldre Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Jeg kunne ikke gått syk på jobb, men heldigvis har jeg sjelden feber osv. 0 Siter
org Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Foreløpig er jeg student. Men i tidligere jobber var jeg ikke flink til å være borte når jeg var syk. Tror nok det fortsetter sånn... Vanskelig med vikar på kort varsel. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 I min stilling, tar jeg Paracet og går på jobb. Sitter på kontor, alene. Min mann (jobber i pleie) har så nær kontakt med pasientene at for ham er terskelen mye lavere. Som den bør være. Jeg jobber også innen pleie. Jeg ringte dit nå og gav beskjed. Han ville at jeg skulle holde meg hjemme, så da gjør jeg det. 0 Siter
cecily Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Det kommer helt an på årsaken til feberen, almenntilstand og ikke minst hvor en jobber om feber er god nok grunn til å være hjemme. 0 Siter
dolores83 Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Jeg drar på jobb. Hvis jeg blir hjemme blir det en mindre på jobb, og de må løpe beina av seg hele dagen. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Jeg drar på jobb. Hvis jeg blir hjemme blir det en mindre på jobb, og de må løpe beina av seg hele dagen. Ja jeg skjønner tankegangen og jeg gjorde det selv i min forrige jobb. Men det er jo litt synd at vi ikke kan ta kroppens signaler og gi den hvile til det er over... 0 Siter
Gjest Debra irl Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Jeg jobber også innen pleie. Jeg ringte dit nå og gav beskjed. Han ville at jeg skulle holde meg hjemme, så da gjør jeg det. God bedring!! 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 God bedring!! Å så skjønn, takk skal du ha!! 0 Siter
dolores83 Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Ja jeg skjønner tankegangen og jeg gjorde det selv i min forrige jobb. Men det er jo litt synd at vi ikke kan ta kroppens signaler og gi den hvile til det er over... Det er sant, men inntil verden blir perfekt så får vi bare holde ut;) Nå jobber ikke jeg i helsevesenet, da, så jeg risikerer ikke å smitte allerede syke og svake mennesker med min feber. 0 Siter
filiokus81 Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Jeg blir hjemme. Jeg tenker som så at jeg kan heller hente meg inn igjen med en sykedag enn å gå å hangle (og gjøre en dårlig jobb) hele uka. Men nå er jeg heldigvis sjelden syk da. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Tar hensyn til -meg selv- og blir hjemme. Blir helt utslått når jeg har feber, så å gå på jobb er helt uaktuelt i en sånn tilstand. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Hvis jeg bare har litt feber, tar jeg paracet og går på jobb. Sitter på kontor - prøver å holde litt avstand til kollegaene. Har jeg mye feber, blir jeg hjemme. Ofte blir kroppen bedre av å sove noen timer ekstra. Jeg må trolig være hjemme med minstejenta i morgen. Hun hostet masse i natt og har vært slapp og hatt litt feber i dag. Med mindre hun sover supergodt og er frisk som en fisk i morgen tidlig, så blir jeg hjemme. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Har jeg feber er jeg syk. Da holder jeg meg hjemme. Det er ikke ofte jeg har feber, det er nok noen år siden sist. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.