Gjest Calóni Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Jeg sitter med en mac-laptop nå, og bruker da nettleseren Safari. I Internet Explorer blir linkene lilla når jeg har trykt på dem, og det er veldig greit her på DOL, for da ser jeg hvilke tråder og innlegg jeg har lest, og hvilke som er nye. I Safari forblir de blå, men om jeg trykker tre eller fire ganger på dem, så blir de lilla. Er det en innstilling som kan forandres på, eller er Safari bare sært? 0 Siter
Gjest skal Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Vet ikke, men likte ikke safari i det hele tatt. Har lastet ned firefox istedet. Grtis, funker strålende og adblock tar vekk reklamen! *klapper på elskede mac´en* 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Vet ikke, men likte ikke safari i det hele tatt. Har lastet ned firefox istedet. Grtis, funker strålende og adblock tar vekk reklamen! *klapper på elskede mac´en* hihi...kanskje jeg også skulle gjøre det? Men jeg prøver å gi de ulike mac-programmene en sjanse først, for å venne meg litt til den. Vet du noe om det går an å få til msn med webcam på Mac? 0 Siter
Gjest skal Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 hihi...kanskje jeg også skulle gjøre det? Men jeg prøver å gi de ulike mac-programmene en sjanse først, for å venne meg litt til den. Vet du noe om det går an å få til msn med webcam på Mac? Tror ikke det. Det er en mye enklere versjon de har laget for mac. Men kan være det kommer etterhvert - kommer oppgraderiger der og. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Tror ikke det. Det er en mye enklere versjon de har laget for mac. Men kan være det kommer etterhvert - kommer oppgraderiger der og. Jepp..jeg har aldri brukt webcam over msn før, men så ser jeg jo at denne har innebygd webcam, så jeg tenkte at det måtte brukes til noe 0 Siter
leda Skrevet 30. oktober 2006 Skrevet 30. oktober 2006 hihi...kanskje jeg også skulle gjøre det? Men jeg prøver å gi de ulike mac-programmene en sjanse først, for å venne meg litt til den. Vet du noe om det går an å få til msn med webcam på Mac? Her finner du msn med webcam for mac: http://amsn.sourceforge.net/download.php Lykke til :-) 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 30. oktober 2006 Skrevet 30. oktober 2006 Her finner du msn med webcam for mac: http://amsn.sourceforge.net/download.php Lykke til :-) Så bra! Tusen takk skal du ha! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.