Gå til innhold

Hvordan finne e-mail adresser?


Gjest mitsy

Anbefalte innlegg

Har lett og lett,men finner ingen sider hvor man kan søke gratis etter e-mail adresser! Både norske og utenlandske..

Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Søke etter e-postadresser...har jeg aldri hørt om! Hvordan skulle det foregå?

Er du ute etter en privat eller offentlig e-postadresse?

Private adresser.. Til noen gamle venner i utlandet. Har navn og ca adresse.

Kommer inn på sider hvor man må betale en viss sum for å få tilgang til opplysninger om den personen jeg søker. Men vet jo ikke om det er rett! Hvorfor må det være så vanskelig å finne e-mail adresser? Man finner jo tlf nummere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Private adresser.. Til noen gamle venner i utlandet. Har navn og ca adresse.

Kommer inn på sider hvor man må betale en viss sum for å få tilgang til opplysninger om den personen jeg søker. Men vet jo ikke om det er rett! Hvorfor må det være så vanskelig å finne e-mail adresser? Man finner jo tlf nummere!

Vel, det er jo så vanvittig mange e-postdistributører på nettet. Å få en oversikt over alle disse anser jeg for å være tilnærmet umulig?

Og faren for misbruk av en slik søkemulighet ville vært ganske så stor (spam o.l.)

Jeg er ihvertfall glad for at ikke hvem som helst kan søke seg fram til min e-postadresse. Ville heller ikke tatt sjansen på å betale for å finne en e-postadresse jeg var ute etter...ville heller ringt opplysning for utlandet og fått telefonnummer derfra for så og ringe og spørre personlig om e-postadresse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det er jo så vanvittig mange e-postdistributører på nettet. Å få en oversikt over alle disse anser jeg for å være tilnærmet umulig?

Og faren for misbruk av en slik søkemulighet ville vært ganske så stor (spam o.l.)

Jeg er ihvertfall glad for at ikke hvem som helst kan søke seg fram til min e-postadresse. Ville heller ikke tatt sjansen på å betale for å finne en e-postadresse jeg var ute etter...ville heller ringt opplysning for utlandet og fått telefonnummer derfra for så og ringe og spørre personlig om e-postadresse.

Ja,det er jo en mulighet.Bare så mye lettere å sende mail..Synes ikke det er så gøy å snakke engelsk på tlf! Lenge siden;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...