Signaturelle Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Hva har dere gjort med forlovelsesringene etter bruddet? 0 Siter
Gjest jeppsk Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 pappa krevde sin tilbake *ler* 0 Siter
Gjest hoya Skrevet 30. oktober 2006 Skrevet 30. oktober 2006 pappa krevde sin tilbake *ler* Gav den til jentungen våres da hun var 18 år. Hun syntes det var stor stas. Var sjeleglad for at jeg hadde tatt vare på den da jeg såg gleden hennes. Hadde egentligt tenkt å kaste den, men den ble bare liggende.Hørte så om andre som hadde gitt den til barna og tenkte hvorfor ikke.. Som sagt, glad for det i dag. 0 Siter
Gjest jeppsk Skrevet 30. oktober 2006 Skrevet 30. oktober 2006 Gav den til jentungen våres da hun var 18 år. Hun syntes det var stor stas. Var sjeleglad for at jeg hadde tatt vare på den da jeg såg gleden hennes. Hadde egentligt tenkt å kaste den, men den ble bare liggende.Hørte så om andre som hadde gitt den til barna og tenkte hvorfor ikke.. Som sagt, glad for det i dag. det hørtes kjempekoslig ut den første ringen mamma fikk av pappa fikk jeg da jeg var 16.. jeg har ikke noe godt forhold til han, men jeg syns det var kos likevel 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. oktober 2006 Skrevet 30. oktober 2006 Forlovelsesringene til begge to + gifteringen min ligger i en eske hjemme hos meg. Har lurt på om jeg skulle få smeltet dem om til et smykke hver til ungene, men har ikke kommet så langt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.