PhD-student Skrevet 30. oktober 2006 Skrevet 30. oktober 2006 Heisann Eg er ein 30 år gamal mann i sin beste alder. Likevel har eg raud hud som flassar i augnebryn, naserot/nasetupp, mellom leppe og nase, og på haka. Det heile byrja vel for ca. 5 år sidan. då byrja det i augnebryna, og gjekk gradvis ned på naseroten. det siste året har irritasjonen og bevegd seg ned på barteområdet, haka og nasetuppen. Det klør, flassar og blir ildraudt. Feite salvar hjelper ikkje noko særleg, det berre skjular flassen - den ildraude huden er der uannsett. I det siste har det blitt verre særskilt på barteområdet, som no er konstant ildraudt og flassete. dette er veldig sjenerande og eg treng noko anna forebyggande enn kun etterbehandlande salver tusen takk på førehand PhD-student 0 Siter
Gjest Ragnhild Halvorsen, Lege Spesialist i Immunologi Skrevet 30. oktober 2006 Skrevet 30. oktober 2006 Dette spørsmålet bør gå videre til hudlegene 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.