alida Skrevet 30. oktober 2006 Skrevet 30. oktober 2006 Jeg har en Sony Ericson som er litt over et år gammel. Nå virker den dingsen til å styre mobilen med bare delvis. Er det vanskelig å få Elkjøp til å reparere den? 0 Siter
Gjest greit med mobil Skrevet 30. oktober 2006 Skrevet 30. oktober 2006 De klarer nok å fikse den. Du har kanskje fått noe kliss eller bøss ned i der..... 0 Siter
alida Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Skrevet 30. oktober 2006 De klarer nok å fikse den. Du har kanskje fått noe kliss eller bøss ned i der..... Tror ikke jeg har fått noe ned i den, men har hørt at det har vært mye tull med min type mobil. Jeg har iallefall ikke tenkt å betale for reperasjonen. 0 Siter
NeaNoor Skrevet 30. oktober 2006 Skrevet 30. oktober 2006 Tror ikke jeg har fått noe ned i den, men har hørt at det har vært mye tull med min type mobil. Jeg har iallefall ikke tenkt å betale for reperasjonen. Dette får du ikke på garantien når det er gått så mye som ett år. Det regnes som slitasje, og ikke en feil fra forhandlerens side. 0 Siter
alida Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Skrevet 30. oktober 2006 Dette får du ikke på garantien når det er gått så mye som ett år. Det regnes som slitasje, og ikke en feil fra forhandlerens side. Men jeg kan vel reklamere på den? Det er vel to års reklamasjonsrett? Jeg sender få meldinger og spiller ikke spill på mobilen, så hvis det er slitasjeskade tåler den veldig lite bruk. 0 Siter
tula Skrevet 30. oktober 2006 Skrevet 30. oktober 2006 Du har 2 års reklamasjonsrett på mobiler. Lever den inn hos forhandler eller mobilverksted. Husk kvittering. Er du heldig får du det på reklamsjon. Det koster i verste fall undersøkelsen dersom du ikke skulle få det på reklamasjon. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.