Gå til innhold

Urinveisinfeksjonsplager i årevis!

Anbefalte innlegg

Jeg er en 24års gammel jente som har vært plaget veldig med hyppige urinveisinfeksjoner(5-10 ganger per år, noen ganger mer..)

Jeg vet alt om at man bør tisse etter samleie, og at man etter ett toalett besøk skal tørke foran og bakover..osv, osv..

For ca. 6 år siden var jeg på en ultralydundersøkelse for å sjekke om jeg hadde noen defekter i urinveiene, men uten noen resultat!

Har vært igjennom utallige kurer antibiotika, men jeg føler ikke de har noen særlig funkskjon lenger!

Nå går jeg på urtemedisin, tranebær ekstrakt(fra Solaray) som hjelper helt utrolig, men så snart jeg ikke bruker de eller glemmer å ta de så er plagen der med en gang!

Har dere noe råd til meg?

Har hørt noe om at man kan bli operert for å bli kvitt sånne plager, vet dere om noe slikt?

Hvis ja, hvor skal jeg hendvende meg henn?

På forhånd tusen takk for all tilbake meldinger :-)

Vennlig hilsen Line

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/25201-urinveisinfeksjonsplager-i-%C3%A5revis/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sigurd Kulseng-Hanssen, gynekolog

Så fint at du har funnet frem til noe som hjelper deg. Det er ikke grunn til å tro at en operasjon skulle kunne hjelpe for hyppige urinveisinfeksjoner. De som er plaget av hyppige urinveisinfeksjoner har ofte "sinte" bakterier, eller de har nedsatt motstandskraft mot urinveisbakterier. I de fleste tilfelle vet vi ikke hvorfor. Du burde fortsette med det som tross alt fungerer, bare du husker på det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...