Gjest på markedet Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Noen som har kjøpt i år og som er veldig fornøyd med den? Merke og modell mottas med takk. Døren må kunne venstrehengsles forøvrig. 0 Siter
Gjest Debra irl Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Kjøpte i fjor. Endte på Bosch. Veldig fornøyd. Kan venstrehengsles. 0 Siter
Gjest på markedet Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Kjøpte i fjor. Endte på Bosch. Veldig fornøyd. Kan venstrehengsles. Åhhh, hørtes bra ut! Kunne jeg bry deg med å se om du finner betegnelsen på den, ummer og bokstavkombinasjon og den pakka der? Det er nemlig veldig mange som bare er høyrehengslet og det kan ikke vi ha. 0 Siter
Gjest Debra irl Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Åhhh, hørtes bra ut! Kunne jeg bry deg med å se om du finner betegnelsen på den, ummer og bokstavkombinasjon og den pakka der? Det er nemlig veldig mange som bare er høyrehengslet og det kan ikke vi ha. skal finne frem i kveld. 0 Siter
Juneau Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Miele er et solid og godt merke. Jeg sliter nå på min Miele tørketrommel nr 2 som ble kjøpt i fjor. Den første trommelen hadde jeg i 15 år (også en Miele kondenstrommel). Den er venstrehengslet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.