Mursteinsspiser Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Oppdaget i morges at jeg blødde fra penishodet, akkurat ved urinrøret/den røde prikken. Er usikker på om blodet kom fra urinrøret eller åpningen. Tørket uansett vekk blodet, var ikke mye, presset 2-3 ganger mot penishodet med dopapir og så var det borte. Svei litt når jeg urinerte rett etterpå og svei også litt neste gang jeg urinerte, men etter det har jeg ikke merket noe særlig til det. Sitter å kjenner veldig etter nå, så kanskje jeg bare inbiller meg det, men får iblant en litt stikkende følelse i området. Har prøvd å se etter om jeg ser noe som ser unormalt ut, men lider av samme problem og vet ikke om jeg bare inbiller meg at jeg ser ting, men området rundt urinrøret, spesielt ovenfor, er litt lyserødt. Er ikke et stort område det er snakk om, under 1mm. Er en stund siden jeg hadde ubeskyttet sex, ca 3 mnd siden, så jeg tviler på at det kan være årsaken. Men det jeg er redd for om det kan ha en sammenheng med et utbrudd jeg hadde av herpes på leppen for ca. en måned siden. Var veldig forsiktig i den perioden og var nøye med hygienen og holdt fingrene som oftest langt unna junior, men man vet aldri. Kan dette være et tidlig utbrudd av herpes eller andre gjester man helst ikke vil ha på besøk? Kan også nevne at jeg er omskjært så hodet er alltid ubeskyttet ut mot verden, så det kan hende jeg har kutta/gnissa meg til et lite sår. Mulig jeg bare er litt overbekymra, men har alltid hatt orden i kjelleren, og vil gjerne fortsette med det. Ble derfor litt redd når jeg blødde der jeg helst ikke vil blø. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/252103-kortvarig-liten-bl%C3%B8dning-vedi-urinr%C3%B8ret/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrobiologi Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Jeg kan selvfølgelig ikke stille noen diagnose uten å ha undersøkt tilstanden. Jeg er infeksjonsmedisiner, og det er det første je tenker på hvorvidt dine symptomer kan skyldes infeksjon. Blødning uten andre symptomer er meget sjelden ved infeksjoner. Dette gjelder både pensi og andre deler av kroppen. Jeg kan ikke tenke meg at dette har noe sammenheng med ubeskyttet sex for 3 mndr siden. Jeg ville helt klart forvente å finne andre symptomer også. Om det kan være herpes? Det er i all hovedsak andre symptomer som forekommer ved herpes infeksjon. Blødning kommer eventuelt i tillegg og ganske sent ut i utviklingen. Blødning fra urinrøret kan forekomme ved nyregrus eller sten, men da er det som regel smerter som dominerer. Det virker mest sannsynlig for meg at du har fått et lite kutt eller gnissing som utløser blødning. Mitt forslag er at du får bare se på dette og om det ikke blir noe mer, blødning eller andre symptomer, kan du glemme det hele og ikke bekymre deg for det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/252103-kortvarig-liten-bl%C3%B8dning-vedi-urinr%C3%B8ret/#findComment-1989259 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.