Gjest Hopper elegant over i dag! Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Med min beste venninne i natt, og hun hadde penis!! Hva i all verden!?! Noen drømmetydere der ute som har en peil på hva det betyr? 0 Siter
Gjest shotz Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 At du er interessert i din venninne og skulle ønske hun var mann? 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Seksualitet i drømmer er generelt et veldig positivt symbol på vekst og utvikling. Nye utviklingsmuligheter. Tenk over hvilke egenskaper din partner (i drømmen) har. Var hun hengiven, reservert eller vill i drømmen, er det slik du kan reagere på den nye utviklingen, som ikke trenger å handle om sex. Drømmen kan også vise til at du ønsker deg mere nærhet og kjærlighet. Legger ved en link med symboler, så kan du bruke det du ellers husker fra drømmen. http://www.netspirit.dk/new/faq/?cat=71§ion=83#472 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Sånn du beskriver drømmen er det ganske åpenbart at din venninne egentlig er deg. Du har lyst til å bytte kjønn, men har ennå ikke innsett det selv. Ta det rolig. Det er mange av oss. 0 Siter
Gjest Hopper elegant over i dag! Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Sånn du beskriver drømmen er det ganske åpenbart at din venninne egentlig er deg. Du har lyst til å bytte kjønn, men har ennå ikke innsett det selv. Ta det rolig. Det er mange av oss. Tøft, særlig den biten om at jeg egentlig hadde lyst til å ha sex med meg selv i drømmen og derfor gjorde meg om til min venninne, plusset på en penis, og kjørte på, med meg selv!! Jøss, god var jeg også! En skikkelig vinn vinn situasjon dette Eller så er hele greia myntet på at det begynner å bli en stund siden sist, hmmm. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Tøft, særlig den biten om at jeg egentlig hadde lyst til å ha sex med meg selv i drømmen og derfor gjorde meg om til min venninne, plusset på en penis, og kjørte på, med meg selv!! Jøss, god var jeg også! En skikkelig vinn vinn situasjon dette Eller så er hele greia myntet på at det begynner å bli en stund siden sist, hmmm. Teorien om at du trenger et ligg er også god. Ikke like god som min teori - naturligvis, men helt grei. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.