Hatsumomo Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Jeg skrev en mail til det vikarbyrået jeg er tilknytttet for 1 mnd siden hvor jeg ba om å få tilsendt oppsigelsespapirene. Ingen mail, og heller ingen papirer. Er de kanskje ikke så nøye? Siden jeg bare var en ringevikar? Er det vanlig blandt vikarbyråer? 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Det er jo ingenting å si opp når du ikke er fast ansatt? Dessuten vet jeg ikke om noen som har oppsigelsespapirer, det er jo bare å skrive "jeg sier opp" på en lapp omtrent... 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Skrevet 31. oktober 2006 Det er jo ingenting å si opp når du ikke er fast ansatt? Dessuten vet jeg ikke om noen som har oppsigelsespapirer, det er jo bare å skrive "jeg sier opp" på en lapp omtrent... *ler* Ok. Hadde ingen anelse jeg. Siden jeg skrev arbeidskontrakt ved starten, så regnet jeg liksom med at jeg skulle skrive oppsigelse ved slutten. Men hvis det ikke trengs, så er det jo ingen problem da 0 Siter
smurf78 Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Regner med at du ikke er midt i et oppdrag? Hvis oppdraget er ferdig holder det å ringe og si at du ikke ønsker å stå oppført som vikar lenger. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 *ler* Ok. Hadde ingen anelse jeg. Siden jeg skrev arbeidskontrakt ved starten, så regnet jeg liksom med at jeg skulle skrive oppsigelse ved slutten. Men hvis det ikke trengs, så er det jo ingen problem da Neida - bare å si nei om de ringer, og så kan du si at de ikke trenger å ringe igjen fordi du har fått jobb. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.