Gå til innhold

mamma prøver hele tiden å ta livet sitt,jeg klarer ikke dette mer

Anbefalte innlegg

åttifem-kmodell
Skrevet

ja, jeg vet det finnes. og hun har det når hun er hjemme.og hun har støttekontakt også, men det hjelper ikke. det jeg vil fram til er at hun trenger mer hjelp når hun e inne på sykehus enn det hun får.hun må være på bedringensvei FØR hun kommer ut. de endrer kun på medisiner,sender hun hjem etter en stund og det hjelper ikke. jg klarer ikk å forklare hvor viktig det er for hun å få hjelp, og jg blir mer og mer oppgitt når jg ser at ingenting av det som blir gjort og sagt hjelper eller blir overholdt. er det ikke noen steder hvor det finnes noe opplegg for slike som hun?behandlingshjem el lig?som jg kan kontakte.. for som du sa, noe må gjøres. men da er mitt spm til dg: hva? for jeg er nemlig helt blank denne gangen..

jente 85

• 3 uker senere...
Skrevet

Men kanskje du kunne tatt kontakt med kontrollkomisjon eller legen hennes eller fylkeslege og klage på behandling. Litt usikker ang kontrollkomisjon. Lurer på om det bare gjelder innlagte pasienter, og at det er pasientens rettighet o.l. Men skader ikke finne ut. En sånn komisjon skal høre på pasienten og megle mellom pasient og istutisjon......

Lykke til. Håper ting ordner seg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...