Gå til innhold

livet går videre

Anbefalte innlegg

i sommer gikk endelig livet mitt videre.. jeg opplevde de verste tingene i mitt liv, men de gjorde meg faktisk sterker.. og jeg har klart å legge frykten for overgriperen min bak meg.

dessverre måtte jeg igjennom en skikkelig kalddusj for å komme dit jeg er..

så nå er jeg lykkelig, og kanskje en dag kan jeg få resten av mine ønsker oppfylt også..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/252201-livet-g%C3%A5r-videre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

:)

Jeg elsker å lese sånne innlegg! Har tenkt å skrive et selv en vakker dag! Allt godt til deg, vaness!

hadde egentlig aldri trodd at jeg kunne skrive noe slikt, men en kalddusj gjør underverker.. ble så mye annen smerte at overgrepet ble helt "glemt". og når jeg først opplevde at jeg kunne legge det bak meg, da var det ikke så vanskelig å gjøre det heller.. men det har vært en tøff sommer som jeg ikke unner noen.. tja, kanskje min verste fiende, men det er vel den eneste..

lykke til videre du og.. jeg tror at når jeg kan se livet gå videre, da kan alle andre det og..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...