vaness Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 i sommer gikk endelig livet mitt videre.. jeg opplevde de verste tingene i mitt liv, men de gjorde meg faktisk sterker.. og jeg har klart å legge frykten for overgriperen min bak meg. dessverre måtte jeg igjennom en skikkelig kalddusj for å komme dit jeg er.. så nå er jeg lykkelig, og kanskje en dag kan jeg få resten av mine ønsker oppfylt også.. 0 Siter
miamigo Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Gratulerer masse til deg!! Og tusen ganger lykke til videre!!! 0 Siter
thinkerbell Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 så godt å lese.. du gir håp til de som bruker dette forumet. 0 Siter
Gjest skal Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Jeg elsker å lese sånne innlegg! Har tenkt å skrive et selv en vakker dag! Allt godt til deg, vaness! 0 Siter
vaness Skrevet 3. november 2006 Forfatter Skrevet 3. november 2006 Jeg elsker å lese sånne innlegg! Har tenkt å skrive et selv en vakker dag! Allt godt til deg, vaness! hadde egentlig aldri trodd at jeg kunne skrive noe slikt, men en kalddusj gjør underverker.. ble så mye annen smerte at overgrepet ble helt "glemt". og når jeg først opplevde at jeg kunne legge det bak meg, da var det ikke så vanskelig å gjøre det heller.. men det har vært en tøff sommer som jeg ikke unner noen.. tja, kanskje min verste fiende, men det er vel den eneste.. lykke til videre du og.. jeg tror at når jeg kan se livet gå videre, da kan alle andre det og.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.