Gå til innhold

hva brukes egentelig Tetralysal til?

Anbefalte innlegg

Gjest gutt198106
Skrevet

jeg har hatt problemer med stor produksjon av talg, og det spesielt på nesen. faktisk så hyppig produksjon at jeg i det siste året har jeg fått hudforandringer på nesen i form av ujevnheter og "kuler". Det virker som om at jeg produserer mer talg en hva huden greies å skille ut,slik at det har opphopet seg en del på nesen, og dette ser ikke bra ut i det hele tatt. Det var hvertfall det jeg og hudlegen kom frem til da jeg var ho shan i går.

jeg har ikke noe problem med kviser eller noe sånt noe..hvertfall ikke nå lenger. det er den store talgproduksjonen som er problemet. men legen snakket en del runt om det at bakterier er en av årsakene til at kviser og urenheter dannes. og det endte opp med athan andbefalt meg Tetralysal. jeg er av den typen som er ufattelig skeptisk til å putte i meg tabletter. jeg tar ikke en gang paracet før jeg er døden nær. så jeg har da selfølgelig letet etter info og erfaringer

om det på nettet, og det virker som at Tetralysal blir brukt på så og si nesten alt mulig. på sopp, kviser, acne, flass, eksem.... ja.. ganske mye.

det jeg lurer på hva er egentelig Tetralysal ??? det jeg husker legen fortalte meg var at Tetralysal var antibiotika som drepte bakterier.. men hva slagt bakterier er det snakk om? og hva har bakterier med for mye talg produksjon å gjøre ( noe som var årsaken til mitt problem). er det noen som forresten har det samme talg problemet, og vet om andre behandlinger litt mere spesifisert på det problemet? for det virker som at Tetralysal er en allround pille.

og "funker" dette greiene egentelig?

håper på svar og gjerne fra folk som har brukt det før, og folk som har erfaringer.

mvh skeptisk gutt81

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei.

Jeg brukte Tetralysal mot kviser i noen måneder.. Det er som legen din sier et antibiotikum som skal drepe de bakteriene som gjør at man får kviser.Funka veldig dårlig på meng dessverre, Nå bruker jeg Roaccutan som har en hel mengde bivirkninger i stedet for..... Med Teralysal hadde jeg ingen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...