Gå til innhold

Brystreduksjon og arr

Anbefalte innlegg

flax1365381036
Skrevet

Hei! Jeg er 19 år gammel, og har akkurat vært på konsultasjon ang. brystreduksjon. Jeg får det dekket av staten pga nakkeplager, hvis jeg bestemmer meg for å gjennomføre. Men jeg er redd for å få stygge arr, og at de vil "plage" meg resten av livet.

Jeg lurer derfor på om det er noen som har tatt brystreduksjon, og fått mindre pene arr som kan gi meg noen råd?? Er det noen som føler at arrene er et problem i forhold til andre.. eks gutter eller garderober?

Jeg setter pris på alle tanker og råd....!

Skrevet

Hei:)

Jeg ble operert 22 juni i år. Arrene mine er blitt veldig fine, jeg hadde forestilt meg det mye verre. Klart at det viser, men når arrene blekner så går det nok fint:) Tilværelsen er en helt ny med "nye" pupper, så arr eller ikke, go for it!

Lykke til:) Klem

lalala1365380457
Skrevet

ble operert da jeg var 21. Arrene var ganske synlig det første året, men nå vises de så godt som ikke. Og puppene er så mye penere nå enn de var før da de var gedigne og hang litt.. Gikk fra 70/65G til E-cup, var absolutt verdt det, på tross av at jeg fikk en del etterplager i ryggen da den plutselig hadde mindre å bære på.. Er kjempefornøyd, og ville tatt samme operasjon 10 ganger til om det var nødvendig, har nå snærtne spretne, kjempeflotte pupper ;)

lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...