Signaturelle Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 En forsker. En jente. I 20-årene. Hvordan ser hun ut? 0 Siter
Gjest vanlig jente Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Hun ser vel ut som en helt vanlig jente. 0 Siter
NeaNoor Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Hun ser ut som hvem som helst andre. 0 Siter
Signaturelle Skrevet 2. november 2006 Forfatter Skrevet 2. november 2006 Hun ser ut som hvem som helst andre. Bra. Mange som har andre meninger:) Tykke briller osv 0 Siter
GoodTimes Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Hun ser vel ut som en helt vanlig jente. Jeg har en kvinnelig forsker i familien, hun er 30 år. Høy, lyst hår, sideskill, sånn glatt på siden over panna som alle andre med den fasongen har, noen løse "slinger" henger ned på siden. Av og til satt opp med sån klemme bak så hårtuppene står rett til værs. Typisk cardigan og smalt skjørt-jente. Smale høye støvler. Smale briller nesten uten innfatning. Hun kunne se ut som hva som helst, pen vestkantjente. 0 Siter
morsan Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Hun ser ut som hvem som helst andre. Enig. 0 Siter
Gjest jeg er en ung forsker Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Jeg er 27, jente og forsker. Jeg er relativt pen, går casual kledd i tettsittende jeans, genser/tshirt og flate sko. Nettopp fått meg kule lesebriller og sminker meg moderat. Driver aktivt med sport og har stort nettverk av forskjellige venner og bekjente. De fleste som jeg møter på tror jeg nettopp har begynt å studere, og ikke har 8 år på baken. Det er kort om meg. Traff ei annen jente som også holdt på med forskning. Hun var sterkt sminket, og trendy kledt. Om jeg ikke hadde truffet henne i den anledning jeg gjorde ville jeg aldri i livet tippet at hun drev med forskning av anansert nyteknologi. Kanskje tenkt hun jobbet i butikk. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 De forskerne jeg kjenner ser veldig forskjellige ut, så jeg har ikke noen standard-assossiasjoner til akkurat det. 0 Siter
Gjest Neppe det, du Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Jeg er 27, jente og forsker. Jeg er relativt pen, går casual kledd i tettsittende jeans, genser/tshirt og flate sko. Nettopp fått meg kule lesebriller og sminker meg moderat. Driver aktivt med sport og har stort nettverk av forskjellige venner og bekjente. De fleste som jeg møter på tror jeg nettopp har begynt å studere, og ikke har 8 år på baken. Det er kort om meg. Traff ei annen jente som også holdt på med forskning. Hun var sterkt sminket, og trendy kledt. Om jeg ikke hadde truffet henne i den anledning jeg gjorde ville jeg aldri i livet tippet at hun drev med forskning av anansert nyteknologi. Kanskje tenkt hun jobbet i butikk. "De fleste som jeg møter på tror jeg nettopp har begynt å studere, og ikke har 8 år på baken". 8 år på baken? Du har ikke jobbet som forsker i åtte år om du er 27. 0 Siter
morsan Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 "De fleste som jeg møter på tror jeg nettopp har begynt å studere, og ikke har 8 år på baken". 8 år på baken? Du har ikke jobbet som forsker i åtte år om du er 27. hun mente OG SKREV at det var 8 år på baken som _student_. 0 Siter
nick Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Briller, hestehale, pen, slank og proff. 0 Siter
Signaturelle Skrevet 2. november 2006 Forfatter Skrevet 2. november 2006 Briller, hestehale, pen, slank og proff. nettopp - briller Men det finnes mange stilige briller:) Er forsker selv jeg, men får stadig høre at "jøss, det ser ikke sånn ut" Men egentlig er det bare en myte at alle forskere har misjonærsveis og colabunnbriller. Vi har ingen sånne der jeg holder til 0 Siter
Gjest vanlig jente Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 nettopp - briller Men det finnes mange stilige briller:) Er forsker selv jeg, men får stadig høre at "jøss, det ser ikke sånn ut" Men egentlig er det bare en myte at alle forskere har misjonærsveis og colabunnbriller. Vi har ingen sånne der jeg holder til Misjonærsveis: du mener pulesveis? ;-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Hun har blondt langt hår. Håret har hun i en hestehale. Hun har på seg lab-frakk. Hun er ca 170 cm høy og veier ca. 70 kg. 0 Siter
Gjest jeg er en ung forsker Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Hun har blondt langt hår. Håret har hun i en hestehale. Hun har på seg lab-frakk. Hun er ca 170 cm høy og veier ca. 70 kg. Hehe, labfrakk-inntrykket likte jeg. Må liksom til når man skal bli doktor. Men desverre, jeg bruker vernesko, og arbeidsklær ofte. 0 Siter
Gjest jeg er en ung forsker Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 nettopp - briller Men det finnes mange stilige briller:) Er forsker selv jeg, men får stadig høre at "jøss, det ser ikke sånn ut" Men egentlig er det bare en myte at alle forskere har misjonærsveis og colabunnbriller. Vi har ingen sånne der jeg holder til Hvilke området forsker du i da? Jeg forsker innen industridesign 0 Siter
mumitrollet Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Som en virken som helst annen jente, vel? Forskere ser vel sjelden spesielle ut? Kanskje det er fordi jeg omgås veldig mange forskere på alle nivåer til daglig at jeg ikke klarer å ha noe spesielt inntrykk av dem? 0 Siter
Gjest Lodde Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Hun ser ut som en helt vanlig jente, en hvilken som helst utseendemessig. Hvorfor skulle hun ha et spesielt utseende selv om hun var forsker? Om du velger å satse på forskning, går du ikke inn i en spesiell klesstil osv. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Hehe, labfrakk-inntrykket likte jeg. Må liksom til når man skal bli doktor. Men desverre, jeg bruker vernesko, og arbeidsklær ofte. Ja, klærne kommer jo veldig an på hva slags forskning man driver med. Mange er jo vanlig "kontor-forskere", og sitter i helt vanlige klær på helt vanlige kontorer. Men jeg tenker altså på leger, bioingeniører osv. når jeg hører ordet forsker. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Hun har store, hårete undererarmer. Nesten størrelsen til Skipper'n. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.