Angelica :o) Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Jeg synes den var kjempemorsom! 0 Siter
hidi Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Har bare sett serien, og den er herlig! Du mener den britiske med forskjellige vennepar? 0 Siter
laban Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Har bare sett serien, og den er herlig! Du mener den britiske med forskjellige vennepar? Nei, hun mener sikkert den nye norske filmen hvor de to hovedrollene er besatt av de som ble plukket ut gjennom en "Idol-aktig" TV-serie. 0 Siter
hidi Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Nei, hun mener sikkert den nye norske filmen hvor de to hovedrollene er besatt av de som ble plukket ut gjennom en "Idol-aktig" TV-serie. Akk ja, tydeligvis ikke alt jeg får med meg her i livet. Har ikke hørt om den en gang.... Men tittelen har de isåfall stjålet fra serien "cold feet". Og den var glimrende! Takk for informasjonen, laban. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.