Cartman123 Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 HVA GJØR JEG ;PLAGER VETTET AV MEG......!!!! 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Går til legen og får soppskyllemiddel for munnhulen. 0 Siter
Cartman123 Skrevet 2. november 2006 Forfatter Skrevet 2. november 2006 Går til legen og får soppskyllemiddel for munnhulen. Takk, klorer på døra til legen i morra tidlig! Kan man ikke bare dra på apoteket og kjøpe det uten resept da...? Takk!! 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Takk, klorer på døra til legen i morra tidlig! Kan man ikke bare dra på apoteket og kjøpe det uten resept da...? Takk!! Man måtte i hvert fall ha resept på det før, men du kan jo ringe apoteket å spørre først siden mange soppmidler ikke er reseptpliktige lenger. I kveld tror jeg kanskje jeg hadde prøvd med litt aloh vera. 0 Siter
Cartman123 Skrevet 2. november 2006 Forfatter Skrevet 2. november 2006 Man måtte i hvert fall ha resept på det før, men du kan jo ringe apoteket å spørre først siden mange soppmidler ikke er reseptpliktige lenger. I kveld tror jeg kanskje jeg hadde prøvd med litt aloh vera. Takk, du er en knupp!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.