Gjest Vanlig månemåler Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Det er slik med meg, hver jul. 0 Siter
Gjest jeppsk Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 ikke jeg! går ned i jula, og opp på sommer'n... :-/ 0 Siter
Gemini Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Det er nok bare deg som har det sånn. Det er da ingen grunn til at man skal legge på seg i jula? ;-) 0 Siter
Gjest Vanlig månemåler Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Det er nok bare deg som har det sånn. Det er da ingen grunn til at man skal legge på seg i jula? ;-) LOL ;O) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Jeg legger ikke på meg i julen, og vekta har nok noe med hvordan man lever hele året gjennom. 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Jeg klarer vanligvis å holde vekta. Er ikke så glad i mat, og så prøver jeg å holde meg langt unna marsipan og nøtter (det legger jeg på meg mye av). Mandariner er jo "billig moro", så det spiser jeg mye av. Pleier å klare meg ganske bra iallfall. 0 Siter
Lurveline Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Jeg tar heller av litt, jobber i butikk og der er det travelt før jul;o) 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Jeg tar heller av litt, jobber i butikk og der er det travelt før jul;o) Er det du som jobbet på dressmann i serien "kjøpesenteret" eller 0 Siter
Lurveline Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Er det du som jobbet på dressmann i serien "kjøpesenteret" eller Nope:o) 0 Siter
dolores83 Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Nei, jeg går heller ned i vekt. Jeg er vegetarianer og spiser derfor ikke den typiske julematen, og julekaker er jeg ikke spesielt glad i. Dessuten er det et himla kjør på jobben i den perioden, så jeg får løpt av meg en del kalorier:) 0 Siter
Gjest Vanlig månemåler Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Nei, jeg går heller ned i vekt. Jeg er vegetarianer og spiser derfor ikke den typiske julematen, og julekaker er jeg ikke spesielt glad i. Dessuten er det et himla kjør på jobben i den perioden, så jeg får løpt av meg en del kalorier:) Fint å høre at det går an. Jeg får ta noen skiturer i mellom godsakene, og skjære litt ned på godsakene i tillegg. ) 0 Siter
hidi Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Min vekt er stabil hele året! Øker litt rett før mensen ellers ikke.... Spiser ikke søtt eller kaker, men koser meg med deilige middager! Og jul er mye deilige middager.... *nam* 0 Siter
Gjest Vanlig månemåler Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Min vekt er stabil hele året! Øker litt rett før mensen ellers ikke.... Spiser ikke søtt eller kaker, men koser meg med deilige middager! Og jul er mye deilige middager.... *nam* Så heldig du er da! ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.