Gjest Drømmmer Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Jeg hadde en skikkelig action-mareritt-drøm her en natt. Skremmende, men litt tøff. 0 Siter
Gjest ikke sign Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Jeg har ikke drømt noe kult, nei. Men jeg har hatt mareritt! Noe med tortur og en manuell drill...... *vil glemme* 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Jeg har ikke drømt noe kult, nei. Men jeg har hatt mareritt! Noe med tortur og en manuell drill...... *vil glemme* I natt drømte jeg at datteren min hadde fått lus. Sikkert alle disse lusevarslene på skolen for tiden :-) Tror ikke jeg har hatt noen kule drømmer, men så er det jo ikke alt man kan fortelle om heller da ;-) 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Ikke så kult. Jeg våknet faktisk da jeg drømte at det stod en melding til meg her på dol, men med MITT navn. Beskjeden var, nå må du slutte å skrive så mye tull-....._ Jeg og mange her vet hvem du er! Jøss som jeg skvatt!! 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Ikke så kult. Jeg våknet faktisk da jeg drømte at det stod en melding til meg her på dol, men med MITT navn. Beskjeden var, nå må du slutte å skrive så mye tull-....._ Jeg og mange her vet hvem du er! Jøss som jeg skvatt!! Uff, så ekkelt da. Jeg drømte en gang at Laban var så frekk i et svar her. Kanskje vi doler for mye.. He he.. 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Uff, så ekkelt da. Jeg drømte en gang at Laban var så frekk i et svar her. Kanskje vi doler for mye.. He he.. Jeg ble invitert til å ligge på armen til SDD til jeg ble frisk av forkjølelsen - i en drøm altså! ) 0 Siter
Gjest Drømmmer Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Jeg har ikke drømt noe kult, nei. Men jeg har hatt mareritt! Noe med tortur og en manuell drill...... *vil glemme* Huff, det hørtes fælt ut. 0 Siter
Gjest Drømmmer Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Ikke så kult. Jeg våknet faktisk da jeg drømte at det stod en melding til meg her på dol, men med MITT navn. Beskjeden var, nå må du slutte å skrive så mye tull-....._ Jeg og mange her vet hvem du er! Jøss som jeg skvatt!! Huff... 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Uff, så ekkelt da. Jeg drømte en gang at Laban var så frekk i et svar her. Kanskje vi doler for mye.. He he.. Ja, jeg har vært mye inne her i det siste. Men når man ikke kan gå på jobb eller orke noe særlig, så er det greit å være her 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Jeg ble invitert til å ligge på armen til SDD til jeg ble frisk av forkjølelsen - i en drøm altså! ) hihi, det kunne han jo tilbudt meg også. Kvakksalver som han er (tråden "trenger du nærhet) hehe 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 hihi, det kunne han jo tilbudt meg også. Kvakksalver som han er (tråden "trenger du nærhet) hehe Åneidu, han var så snill og stueren så - kun ligge på armen. ) 0 Siter
kaffepiken Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Jeg hadde en godt over middels ålreit type liggende i bare trusa ved siden av meg på senga her en natt - og jeg var single igjen ;o))) Men så ringte vekkerklokka... 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Jeg ble invitert til å ligge på armen til SDD til jeg ble frisk av forkjølelsen - i en drøm altså! ) Noe må det jo være med SDD, folk drømmer jo om han både dag og natt 0 Siter
Gjest Astrid Anker-Hansen Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Noe må det jo være med SDD, folk drømmer jo om han både dag og natt Eller det bare virker sånn fordi Lillemus har fortalt det så mange ganger... :-D 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Eller det bare virker sånn fordi Lillemus har fortalt det så mange ganger... :-D Hun er ikke den eneste som har drømt om han. Det har andre her inne også fortalt. 0 Siter
Gjest Holder meg anonym Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Nei, jeg drømte om at jeg og min bror hadde sex! Jeg er skadet for livet etter den drømmen 0 Siter
Gjest Vanlig månemåler Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Hun er ikke den eneste som har drømt om han. Det har andre her inne også fortalt. Jeg drømte om han _og_ musikeren i natt. Fatter ikke hvorfor... ;o) 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Jeg hadde en skikkelig god drøm om forrige kjæresten min i natt og det var kjipt å våkne. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.