Gå til innhold

Vondt i hodet og jobb.


Gjest har migrene

Anbefalte innlegg

Gjest har migrene

Jeg hadde migrene i natt men en tablett i femtiden tok det. Nå kjenner jeg at det kommer tilbake, og jeg har tatt to migrenetabletter denne uken (2 på et døgn faktisk) så jeg kan ikke ta flere.

Det er så vondt, og jeg kan ikke ringe jobben nå siden det er helg og vanskelig å få noen til å komme på så kort varsel.

Jeg vet ikke hva jeg vil med innlegget, men jeg er så lei av å ha det slik. Holde meg oppe. Jeg satser på at det ikke blir sterkere, men ellers må jeg kanskje ta en tablett alikevel. Jeg må visst det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest migrene jeg  også

Hvorfor kan du ikke ta flere tabletter? Har aldri hørt at det er begrenset hvor mange man kan ta, innenfor det naturlige selvf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest har migrene

Hvorfor kan du ikke ta flere tabletter? Har aldri hørt at det er begrenset hvor mange man kan ta, innenfor det naturlige selvf.

Jeg har tatt to på et døgn, og man bør ikke ta mer enn 8 i måneden (av migrenetabletter). Tar man mer kan det skape mer migrene; det har jeg opplevd før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest migrene jeg også

Jeg har tatt to på et døgn, og man bør ikke ta mer enn 8 i måneden (av migrenetabletter). Tar man mer kan det skape mer migrene; det har jeg opplevd før.

Prøv med "Fenazon koffein sterk". Fåes reseptfritt på apoteket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv med "Fenazon koffein sterk". Fåes reseptfritt på apoteket.

De tok jeg mot menssmerter for noen år siden. De hjalp godt, men var så digre at jeg måtte dele dem i to og da smakte de så jævlig at det var så vidt jeg fikk dem ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De tok jeg mot menssmerter for noen år siden. De hjalp godt, men var så digre at jeg måtte dele dem i to og da smakte de så jævlig at det var så vidt jeg fikk dem ned.

Får du ikke kjøpt dem som pulver i poser også, det brukte alltid mora mi. Smaker pyton da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...